מונטנגרו הרומנטית

בעולם המודרני שנדמה כי לרגע אינו עוצר , אנו מזמינים אתכם להאט, להתענג מהאתרים הרומנטיים באחת הפנינות השמורות באירופה. מונטנגרו, עם קו החוף המחוספס, עיירות ימי הביניים ומי התכלת, מהווה תפאורה מושלמת לסיפורי אהבה בלתי נשכחים, ישנים וחדשים כאחד. כל שקיעה במונטנגרו היא יצירת אומנות בפני עצמה ואתם יותר ממוזמנים להצטרף אל אחד הטיולים שלנו ולחוות זאת בעצמכם

הר   לובצ'ן

רכס  לובצ'ן המרשים, נראה כמו אנדרטה טבעית להגשמת חלומות, ניצב  בודד בקצה העולם, שבו כל סלע וכל רוח, שופעת אהבה, נשבעים מסירות נצחית ליופי. בפסגת לובצ'ן שוכן המאוזוליאום של פטר השני פטרוביץ'-נגוש, מנהיגה, הדיפלומט, המשורר והפילוסוף של מונטנגרו, שמורשתו מתנשאת לאורך ההיסטוריה של האומה. Lovćen אינו רק אנדרטה טבעית או היסטורית; זוהי עדות חיה לחוסן וחוזק של העם המונטנגרי. פסגה מלכותית זו, בחיק הנופים הטרופיים של מונטנגרו, הייתה מזמן מקלט עבור אלה המבקשים לתור אחר ליבם בטבע פראי.

אין זה סוד שלובצ'ן, עם הנופים הפנורמיים , הפכה ליעד מבוקש  להצעות נישואין.

סן ג'ובני

סן ג'ובאני בקוטור היא כמו פנינה נסתרת השוכנת לאורך החוף של מונטנגרו היפה. עיירה קסומה זו משדרת קסם מהעולם העתיק, מלאה ברחובות מרוצפים צרים ובבניינים עתיקים שמספרים סיפורים של מאות שנים עברו.

בלב סן ג'ובאני שוכנת כנסיית איבן הקדוש, בעלת היופי המדהים. האגדה מספרת שהכנסייה הזו נבנתה במקום שבו נפגשו פעם אוהבים מעולמות שונים, קשורים יחדיו בכוח הגורל. לאורך מאות השנים הייתה סן ג'ובאני עדה לאירועים סוערים ולסיפורי אהבה גדולים שהתגלו מתחת לצל חומותיה העתיקות. אבירים מימי הביניים נלחמו על כבודן של נשותיהם, ומשוררים מצאו השראה בשקיעות רומנטיות מעל הים האדריאטי. גם היום, כשהשמש שוקעת אט אט מעל גגות סן ג'ובאני, מורגשת נוכחות האהבה שעיצבה את ההיסטוריה של המקום הזה. ובעוד זוגות מטיילים ברחובות הצרים, חולקים סיפורים מהעבר, סן ג'ובאני ממשיכה לחיות כעדה לאהבה נצחית.

מפרץ קוטור

צאו לשייט רומנטי במימי מפרץ קוטור בו כל גל נושא עימו סיפור אהבה. תחת השמים הצלולים ובליווי ניחוח עדין  של מלח באוויר, תגלו מפרצונים נסתרים ועיירות היסטוריות המזכירות רומנטיות עתיקה. חוו  את הקסם של מבטים אוהבים כשהשמש שוקעת לאטה מאחורי פסגות ההרים, ומאפשרת לכם להתמכר לשקט של הים והיופי השמימי.

אל תחמיצו את ההזדמנות לבקר ב-Gospa od Škrpjela, כנסיית אי עוצרת נשימה ספוגה בהיסטוריה ואגדה. האגדה מספרת שג'סיניטה בילתה 25 שנים בשזירת גובלן משערה בזמן שחיכתה למלח שלה. כיום, הגובלן שוכן בכנסיית Gospa od Škrpjela ומסמל סבלנות, געגועים ומסירות.

סווטי סטפן

אחד המקומות האייקונים והמפורסמים בחופה האדריאטי של מונטנגרו הוא ללא ספק סווטי סטפן.  בלו אחר צהריים רומנטי לפני שקיעה  בסווטי סטפן ומיד תבינו  מדוע המפלט האייקוני הזה ממשיך לכבוש את ליבם ודמיונם של מטיילים ברחבי העולם.

סווטי סטפן הפכה לשם נרדף לרומנטיקה, אירוח חתונות, ירח דבש ובילויים רומנטיים לזוגות המבקשים לחגוג את אהבתם בתוך יופי שאין שני לו. בין אורחיו המפורסמים הוא כוכב הטניס, נובאק ג'וקוביץ', שבחר במפלט האי האידילי הזה כרקע לחתונה שלו, מה שהוסיף למיסטיקה ולקסם של האי.

 

בעוד מסעינו הקצרצר, בנופים הרומנטיים של מונטנגרו, מגיע לסיומו  אנו מזמינים אתכם לשקול את האפשרויות האינסופיות שמחכות לכם בפנינה האדריאטית הזו כחלופה מיוחדת לטיול רומנטי.

בין אם אתם חולמים על חגיגת ירח דבש, חגיגת יום נישואים מיוחדת, או פשוט חופשה רומנטית עם יקירכם, מונטנגרו מציעה מגוון עשיר של חוויות שבטוח יציתו את להבות התשוקה וההרפתקאות.

בין אם אתם משתוקקים לללכת לאיבוד בסמטאות העתיקות  של קוטור, לצאת לשייט בשקיעה לאורך מפרץ קוטור, או להעפיל לפסגת Lovćen לנוף פנורמי עוצר נשימה, אנחנו כאן ביעדים, זמינים עבורכם, בכל שעה להגשים את החלום הרומנטי שלכם