טיול ספארי בטנזניה

פרטים ותיאור כללי

טיול ספארי בטנזניה שונה מכל טיול אחר שאתם מכירים

בטיול זה תמצאו את עצמכם נוסעים בג'יפים ברחבי הסוואנות של טנזניה, ובהן תגלו מגוון מרהיב של בעלי חיים: פילים, זברות, נמרים, קרנפים, אריות, בופאלו היפופוטמים ועוד. במהלך המסלול תקבלו הסבר צמוד מהמדריך המקצועי שלנו על בעלי החיים וההרגלים שלהם, ועל התושבים המקומיים ואורח החיים שלהם. בכל ערב נגיע ללינה בלודג' איכותי לפי בחירתכם מהמבחר שברשותנו.

  • ספארי בשמורת טרנגירי
  • ספארי בשמורת סרנגטי
  • ספארי במכתש נגורונגורנו
  • פנסיון מלא בספארי
  • ג'יפ פרטי צמוד עם מדריך אישי

מסלול ולוח זמנים

ניתן להתאמה אישית

מסלול טיול ספארי בטנזניה

יום 1: נחיתה בשדה התעופה קילימנג'רו – ארושה

עם הנחיתה בשדה התעופה הבינלאומי יפגוש אתכם הנציג המקומי ויערוך עמכם הכרות ראשונית. לאחר התארגנות והתרעננות קלה העברה לבית המלון שבעיר ארושה. בהתאם לשעת ההגעה ניתן לתאם סיור באזור.

לינה בארושה.

יום 2: ארושה – ספארי בשמורת טרנגירי

לאחר ארוחת בוקר מהמטבח המקומי נתחיל בנסיעה עם המדריך הצמוד לכיוון שמורת טרנגירי. שמורת טרנגירי הינה השמורה השלישית בגודלה בטנזניה ומהווה מקלט לכמות עצומה של פילים. עצי הבאובב הקסומים מהווים אטרקציה בפני עצמה בשמורה, כאשר חיות הבר מוצאות מחסה בין העצים. במהלך הסיור בספארי נוכל למצוא ג'ירפות, תאו, פילים, זברות, קופים ועוד מגוון של חיות פרא. בזמן המתאים נעשה הפסקה לארוחת צהריים שנארזה עבורכם מבעוד מועד. לאחר ארוחת צהריים ומנוחה קצרה נמשיך בסיור. לעת ערב, עם סיום הסיור בספארי, נצא מהשמורה בדרך לבית המלון.

לינה על בסיס פנסיון מלא.

יום 3: שמורת סרנגטי – דרך מכתש נגורונגורו

את הבוקר נפתח בארוחת בוקר בבית המלון, ולאחר מכן נצא לדרך, ניסע לעבר שמורת סרנגטי דרך מכתש נגורונגורו. המדריך המקצועי יכוון אתכם לנקודות תצפית מדהימות אל עבר המכתש הענק, אשר בו נוכל לפגוש ג'ירפות, פילים, זברות, נמרים, בופלו וצ'יטה. בהמשך המסלול נוכל לעצור לסיור תרבותי קצר בשמורת מסאי בומה – שמורה בה חיים שבט המסאי – לחוויה צבעונית ומרשימה. במהלך הביקור נלמד על החיים בסביבה בה כל כך הרבה בעלי חיים פראיים, נלמד על חלוקת העבודה בשבט, סגנון החיים שלהם, ונשמע סיפורים מחיי היומיום בשבט.

נעצור להפסקת צהריים ומנוחה קצרה שלאחריה נמשיך בדרכינו לשמורת סרנגטי ולבית המלון.

לינה על בסיס פנסיון מלא.

יום 4: ספארי של יום שלם בשמורת סרנגטי

פירוש השם סרנגטי בשפת המסאי הוא מישורים אינסופיים. השמורה הענקית מהווה את מקור משכנם של אריות, נמרים, פילים, ג'ירפות, זברות, חזירי בר, קופים, היפופוטמים ועוד מגוון רב של בעלי כנף. למגיעים בעונה המתאימה, תתאפשר צפייה בתופעת הנדידה הגדולה – עדרים ענקיים של חיות בר מתערבבים האחד בשני, חוצים נהרות רחבים ונודדים למרחקים בחיפוש אחר כרי דשא למרעה – ללא ספק חוויה מיוחדת במינה. בעזרת המדריך תוכלו לנוע בדרך הנכונה ולראות מקרוב את התופעה המרשימה.

ביום חווייתי זה נתכנן יחד אתכם את התכניות לבילוי בשמורה הגדולה בהתאם להעדפות שלכם. ביחד עם המדריך הצמוד תקבלו הסבר על האפשרויות השונות בשמורה, לרבות העיתוי המתאים ובהתאם לכך תקבעו יחד את שעת ההשכמה. תוכלו לצאת לפנות בוקר לסיור מיוחד בספארי ולחזור למנוחה וארוחת צהריים במלון, ולאחר מכן להמשיך לסיור ספארי באזור אחר בשמורה. תוכלו כמובן גם לצאת בשעות הבוקר ליום שלם וארוך של ספארי מקיף ברחבי השמורה ואת ארוחת הצהריים לאכול במתחם הפיקניק בשמורה.

בסיומו של יום מהנה נוסף נחזור לבית המלון.

אירוח על בסיס פנסיון מלא. 

יום 5: שמורת סרנגטי – מכתש נגורונגורו

מוקדם בבוקר נצא מהמלון לכיוון שמורת נגורונגורו ליום של ספארי מדהים ונופים מרהיבים. מכתש נגורונגורו מוגדר כפלא השמיני בעולם הטבע, המתפרש על שטח של כ-39 קמ"ר בעומק של כ-650 מטר, והוכרז ע"י אונסק"ו כאתר מורשת עולמית. במכתש נחווה מראה מיוחד במינו אשר מזכיר מאוד את תיבת נח, עם מגוון החיות האופייניות למזרח אפריקה. בשמורה נוכל לראות מגוון רב של בעלי כנף, חיות מים, פילים אפריקאים, נמרים ועוד מגוון של בעלי חיים פראיים, ואם יתמזל מזלנו נוכל לצפות את הקרנף השחור הנדיר שזהו אחד מהמקומות הבודדים בו ניתן למצוא אותו. בזמן המתאים נעצור בתוך המכתש לארוחת צהריים ומנוחה קצרה. נצא מהשמורה ונגיע לעת ערב לבית המלון.

יום 6: יום חזרה הביתה

לאחר ארוחת הבוקר זמן חופשי והתארגנות במלון.

בהתאם לשעת הטיסה העברה לשדה התעופה.

חוזרים מלאי חוויות עד הפעם הבאה!

טיול ספארי בטנזניה

טיול ספארי בטנזניה – יעד תיירותי ומבוקש

טנזניה כבר מזמן הפכה ליעד תיירותי מבוקש. אחד מהדברים המושכים לשם תיירים רבים, אלו שמורות הטבע המדהימות בעולם, כמו גם אגמים נסתרים והרי געש. תושבי המקום יקבלו אתכם בזרועות פתוחות, יתנו לכם לחוות את התרבות שלהם ממקור ראשון ולהטביע בכם את המסורות אקזוטיות. חברת YEADIM ישמחו לתכנן עבורכם טיול ספארי בטנזניה שלא תשכחו כל חייכם.

טיול ספארי בטנזניה – ביקור באזורים אקזוטיים

טיול ספארי בטנזניה לוקח את המבקרים להרפתקה דרך פארקים לאומיים ושמורות. כשאתם יוצאים לספארי בטנזניה, אתם נכנסים עם רכבי שטח לתוך אזורי המחייה הטבעיים של חיות בר. היצורים האלה היו רגילים לבני אדם במאה האחרונה, אז הם לא מפחדים להתקרב לכלי הרכב. תוך כדי נסיעה ברחבי טנזניה, אנו מקבלים את ההזדמנות הייחודית לצפות בחיות בר מקרוב, להקשיב לקריאות שלהן והנהמות שלהן.

ספארי בטנזניה: היתרונות של הטיול

טיול ספארי בטנזניה הוא מסוג החופשות שבהן המטייל יכול להירגע וליהנות כל הזמן. רכבי הספארי מוכנים לעלייה של הנוסעים מיד עם סיום ארוחת הבוקר, והנהג/מדריך יהיו אחראים לכל צרכיהם במהלך היום. כל היום אפשר להתמקד רק באיתור וצילום יצורי פרא באמצעות משקפת או מצלמה, מבלי לדאוג לבזבז כסף על אוכל או קניות. חופשה בטנזניה היא, ללא ספק, הטיול המועדף בכל הנוגע לתיירות אקולוגית

כל אחד יכול לצאת לספארי בטנזניה. משפחות עם ילדים בכל הגילאים מוזמנים לספארי בטנזניה. טיול זה יכול להיות בחירה ייחודית עבור חגיגות בר מצווה, ירח דבש וזוגות, אשר טיילו רבות ורוצים ללמוד להעריך את "אוצרות הטבע" בעולם דרך עדשת המצלמה או המשקפת. למי שנהנה מצילום, בחיק הטבע, ספארי בטנזניה הוא כמו כניסה לגן עדן.

אין צורך ללכת למרחקים ארוכים, אין סכנה של חציית כבישים או סכנה שילדים צעירים ילכו לאיבוד, הרכב פתוח ומאוורר, ולנוסע יש אפשרות לבחור את זמן המנוחה שלו.

אם אתם רוצים להפוך חלום למציאות, הזמינו טיול לספארי בטנזניה בעזרתם המקצועית של חברת YEADIM.

מה אוכלים בטיול? האם יש מסלולים מאתגרים ? לאיזה גילאים הטיול מתאים ?

יש לך שאלה לגבי טיול ספארי בטנזניה?

אנו יודעים שכשמתכננים לטייל בחו"ל צצות הרבה שאלות, בשביל זה אנחנו כאן!
רוצה שנחזור אלייך לפרטים נוספים ?

אולי יעניין אתכם

טיול מאורגן למרוקו

הקסם המרוקאי

טיול למרוקו הוא שילוב של תרבות ענפה ומכובדת, ערים מלכותיות, איתני טבע בדמות הרי האטלס, הקניונים הגדולים של מרוקו והדיונות המפורסמות של מדבר סהרה. בטיול

קרא עוד »
טיול מאורגן למרוקו

טיול מאורגן למרוקו

טיול מאורגן למרוקו בשילוב טיול שורשים וחוויה מיוחדת הם מהטיולים המבוקשים ביותר. כעת עם פתיחת טיסות ישירות למרוקו טיול שורשים אפשרי לכולם.  

קרא עוד »
טיולים למרוקו לשומרי מסורת

טיול למרוקו לשומרי מסורת

טיול למרוקו לשומרי מסורת משלב ביקור באתרי מסורת יהודית, אוכל כשר, היסטוריה ושווקים. טיול שומרי מסורת למרוקו אפשרי בקבוצה או כבודדים בטיול מותאם אישית. מוזמנים

קרא עוד »

יעדים מומלצים