טיול מאורגן לדובאי

פרטים ותיאור כללי

בטיול באיחוד האמירויות חובה לבקר באבו דאבי, דובאי ושארג'ה, האמירות השלישית בגודלה. אבו דאבי, בירת איחוד האמירויות הערביות, היא עיר מודרנית, המתאפיינת בארכיטקטורה מערבית. עם זאת, יש בה עדיין מבנים עתיקים שונים ומסגדים רבים. כדאי לבקר גם בשוק הערבי של אבו דאבי. בדובאי האמירות הגדולה ביותר, מציעה גם מגוון רחב של פעילויות לתיירים: מספורט מים למיניו (שיט וגלישה) ועד למירוצי גמלים וזאת לצד שילוב של מסורת מודרנית ותרבות איסלמית. שארג'ה, האמירות השלישית בגודלה מצטיינת בארכיטקטורה מעניינת. באיחוד האמירויות , על שפת הים בין הרים למדבר שוכנת האמירות הירוקה ראס אל חיימה אחד המקומות היפים באמירויות.

במסלול הטיול שלפנינו או מציעים את העיקר שיש לאמירויות להציע לתיירים. המסלול בין חמישה ימים – ראשון עד חמישי- מאפשר יציאה ביום ראשון וחזרה ארצה בחמישי (בכפוף לזמני הטיסות).

טיול מאורגן לדובאי – עיקרי המסלול

  • סיור פנוראמי בדובאי
  • סיור בדובאי העתיקה- שוק התבלינים
  • תצפית בורג' אל ח'ליפה
  • מסגרת דובאי
  • בורג אל ערב
  • שייט במפרץ דובאי
  • גן הפרחים
  • אי הדקל
  • סיור פנוראמי באבו דאבי
  • האי יאס
  • ארמון האמירויות
  • מוזיאון הלובר
  • מסגד שייח זאיד

ג'יפים בדיונות כולל ערב מסורתי(חפלה).

 

 

מסלול ולוח זמנים

ניתן להתאמה אישית

יום 1- תל אביב –דובאי

בבוקר נצא בטיסה ישירה מתל אביב לדובאי. לאחר הנחיתה נפגש עם אנשי הקשר המקומיים ונתחיל את סיורינו באמירויות. את היום הראשון נקדיש לסיור במטרופולין דובאי . נצפה בקפיצת הדרך המדהימה שעברה העיר מהיותה כפר דייגים קטן ועד לימינו עיר תוססת עם גורדי שחקים ייחודיים, מרכזי קניות ומסחר ענקיים בעלי סגנון אדריכלי ייחודי. בסיורינו נתצפת על מתל אביב לדובאי (כשלוש וחצי שעות). עם הנחיתה ולאחר מעבר הדרכונים נפגש עם אנשי הקשר המקומיים ונצא לדרך… את היום נקדיש לסיור פנוראמי במטרופולין המרהיב והתוסס של דובאי . דובאי העיר התפתחה מכפר דייגים קטן על שפך נהר דובאי, מציגה את עצמה כיום כמטרופולין זוהר במפרץ הערבי .גורדי שחקים ייחודיים, מרכזי קניות ומסחר ענקיים המשווים לעיר מראה בלתי נשכח, המרשים כל מבקר .נתצפת על מסגד הגדול אל ג'ומיירה , נמשיך אל עבר מלון הפאר  בורג' אל ערב המתנשא לגובה של 321 מטרים. מכאן נעלה ברכבת לנקודת תצפית על אי הדקלים המוגדר בפי רבים כפלא השמיני ונמשיך בנסיעה אל צידו האחר של אי הדקל ונגיע למלון המפורסם "אטלנטיס " פאר של יצירה . בדרכינו חזרה נחלוף על פני המרינה של דובאי ואזור המגורים החדש. לסיום היום נצא לשייט בערב במפרץ דובאי על רקע גורדי השחקים של העיר.

לינה בדובאי.

 יום 2- דובאי

לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור ברחבי העיר דובאי. בסיורינו נעבור באטרקציות המרכזיות של דובאי הנמצאות באזור המפרץ המרכזי ובורג' אל ח'ליפה. נבקר ברובע העתיק של דובאי של נלמד על ההיסטוריה של המקום ונסייר באזור גורדי השחקים ונתרשם מסגנון הבנייה הייחודי ולהשלמת החוויה נשוט לאורך נהר דובאי ונתרשם מנקודת תצפית נוספת מגורדי השחקים. לאחר ארוחת הצהריים נמשיך אל שוק התבלינים של דובאי. נשוטט בשוק הגדול בין ריחות , מראות וגוונים שונים. זהו אזור המסחר הישן של דובאי בו נמכרים זהב טקסטיל ותבלינים. את אחר הצהריים נחתום בתצפית על השקיעה המרהיבה ממגדל בורג' אל ח'ליפה ( תצפית מקומה 124 ). את היום נסיים הקניון הגדול והמרהיב של דובאי.

יום 3- אבו דאבי

לאחר ארוחת הבוקר נצא בסיור לאבו דאבי הבירה. זוהי עיר הבירה של האמירויות הלב הפוליטי של האמירויות היכן שההחלטות מתקבלות . " אבי האיילה" פרוש שמה של אבו דאבי והמדובר בעיר עם מגוון של מבני תרבות, מוזאונים, מסגדים מרשימים , מלונות פאר וסגנון אדריכלי ייחודי. במסגרת סיורינו עיר נבקר במסגד הגדול והמרהיב, שייח זאיד, נמשיך בסיור פנורמי על קו גורדי השחקים של אבו דאבי ממרכז העיר דרך מסגדים וגורדי שחקים בוהקים ועד הטיילת של אבו דאבי. נעבור להתרשם מהלובר של אבו דאבי – שלוחה של הלובר בצרפת- הבנוי בצורה מעוררת השראה. את סיורינו נמשיך לביקור בארמון האמירויות המפואר וארמון הנשיאות של יורש העצר מוחמד בן זאיד. את היום נסיים בביקור באי יאס הצבעוני עם מרינה צבעונית מרכזי קניות אופציה לבקר בעולם הפרארי ועוד.

לאחר ארוחת ערב במסעדה מקומית נצא חזרה למלונינו באבו דאבי( אופציה חזרה לדובאי).

יום 4- דובאי וג'יפים

לאחר ארוחת הבוקר נצא לחצי יום סיור בדובאי. נתחיל את הסיור בגן הפרחים המרשים של דובאי. זהו גן הפרחים הגדול בעולם עם מעל ל50 מליון פרחים ואינסוף עיצובים של צורות צמחים. נמשיך את סיורינו בדובאי אל עבר המקום המרשים שנקרא " המסגרת של דובאי".   בבוקר נצא לביקור  בגן הפרחים בדובאי . הגן הושק  ביום האהבה בשנת ר, מה שהופך אותו לגן הפרחים הגדול בעולם ”מ  מיליון צמחים 250- מיליון פרחים וכ 50הכולל מעל (הגן פתוח בעונת החורף בלבד). לאחר מכן  נצא לביקור באתר המרשים של "מסגרת דובאי"" . המסגרת, כשמה כן היא – מבנה דמוי מסגרת מלבנית ענקית, שמטרתה לחבר בין העבר, ההווה והעתיד של דובאי; זאת באמצעות שני מגדלי זכוכית המתנשאים לגובה של 150 מטר כל אחד (48 קומות). בקצה העליון שני המגדלים מחוברים על ידי צד נוסף של המסגרת, שהוא למעשה טיילת באורך 93 מטרים עם נוף מדהים של העיר. בחלקים מסוימים בקומה העליונה, הרצפה שקופה ומאפשרת לראות את המתרחש למטה.המסגרת "היא התוספת החדשה לאדריכלות המופלאה שהעיר מתהדרת ומתפארת בה .

אחר הצהריים נצא לחוויית ג'יפים בדיונות המדבריות. נצא אל מרחבי הדיונות האינסופיים ,ניווט מדברי אינסופי תצלומי שקיעה מרהיבים בנופים עוצרי נשימה. לקראת ערב נתארח במאהל מדברי לארוחת ערב מסורתית עם ריקודי בטן וחפלה מסורתית דרך מצויינת לסיים את הטיול.

בסיום הערב הקסום הזה נחזור למלונינו בדובאי.

יום 5- דובאי – תל אביב    

לאחר ארוחת בוקר התארגנות במלון ובהתאם לשעת הטיסה העברה לשדה התעופה לטיסתינו חזרה ארצה

 

מחיר הטיול

מחיר הטיול ליחיד בחד זוגי

תגבה תוספת בגין יחיד בחדר.

תאריך הטיול .

המחיר כולל

  • טיסות בנלאומיות תל אביב דובאי תל אביב ( או לאבו דאבי במקום דובאי).
  • 4 לילות במלונות בהתאם למסלול .
  • סיורים וכניסות לפי המפורט במסלול.
  • אוטובוס תיירים בהתאם לדרישות הקורונה העדכניות.
  • מדריך ישראלי מנוסה
  • מדריך מקומי כנדרש על פי החוק
  • ארוחות בוקר וערב

המחיר אינו כולל

  • ביטוח נוסעים וביטוח רפואי
  • הוצאות אישיות
  • ויזה ככל שנדרש
  • ארוחות נוספות
  • טיפ למדריך הישראלי
  • כל מה שלא מופיע בסעיף המחיר כולל ובתכנית הטיול.

הערות

  • תכנית הטיול היא כללית אולם הסדר עלול להשתנות.
  • תכנית המסלול עלולה להשתנות בהתאם לשינויים בלוח הטיסות
  • המחיר אינו כולל מסים או היטלים ככל שיהיו עד למועד הטיסה.
  • מחיר הטיול עלול להשתנות כתוצאה משינוי במטבע המקומי או שער הדולר.
  • לקראת הטיול באחריות הנוסע להתעדכן בהנחיות קורונה רלוונטיות ולנהוג בהתאם.

טיולים מאורגנים לדובאי

טיולים מאורגנים לדובאי – חוויה של פעם בחיים

רוצים לנסוע לדובאי אבל לא רוצים לעשות את זה לבדכם? אנו שמחים להודיעכם מצאתם את המקום המושלם לתכנון טיולים מאורגנים לדובאי. באתר YEADIM ניתן למצוא מספר מסלולים שונים המכסים אורכים שונים של זמן לטיולים מאורגנים לדובאי או ליצור קשר עם YEADIM לתכנון טיול מותאם אישית להעדפות שלכם. הפכה ליד מועדף על תיירים רבים מרחבי העולם וידועה כמרכז תרבותי, כלכלי ומסחרי משמעותי לאזור ולעולם כולו. היא העיר הגדולה ביותר באיחוד האמירויות וטיול מאורגן בעיר יציג בפניכם את האטרקציות הרבות שבה.

מה היתרונות של טיולים מאורגנים לדובאי

הצטרפות לטיול מאורגן לדובאי תאפשר לכם להכיר מקרוב את המגדלים האייקוניים של העיר. תוכלו לראות את נקודות הציון הידועות בעולם של דובאי, כולל אי התמרים, מסגד פייסל, מוזיאון דובאי ובורג' ח'ליפה- הבניין הגבוה בעולם. השווקים הידועים ביותר של העיר – השוק הכחול, שוק התבלינים ושוק הזהב – יהיו חלק מהטיול המרתק בעיר. בנוסף לביקור בקניון דובאי, ניתן לשלב טיול ג'יפים ברחבי המדבר בזמן שקיעה מדברית עוצרת נשימה.

מתי הכי מומלץ לבקר בדובאי?

דובאי חווה מזג אוויר מדברי בשל מיקומה בחצי האי ערב. קיץ וחורף הם שתי תקופות האקלים העיקריות במדינה. תיירים ישראלים הרגילים למזג אוויר חמים לא מפחדים לבקר בדובאי גם בקיץ, למרות שרוב האנשים מגיעים בחורף כשהטמפרטורות נעות בין 23 ל-32 מעלות ביום ו-10 עד 17 מעלות בלילה.

למה שווה לכם לבקר בדובאי?

גם אם יש לאזרחי המדינה הרבה כסף, אנשי האמירויות יודעים לבזבז אותו על דברים שכיף לעשות, לראות ולחוות. לאחר שגרו באוהלים במשך יותר ממאה שנה, לאוכלוסייה הנוכחית יש כיום מספר מוסדות המוקדשים לשימור ההיסטוריה האסלאמית והתרבות הבדואית. אז איך בדיוק עושים שילוב של טיולי ג'יפים בדיונות של אמירויות עם ביקור במוזיאון העתיד, הקניון הגדול בעולם ומלון שבעת הכוכבים היחיד בעולם? בעזרת התכנון הקפדני של YEADIM, תוכלו לשלב את כל האטרקציות השוות ביותר במהלך טיולים מאורגנים לדובאי, בין אם תחליטו לארגן טיול משפחתי או לצאת כקבוצת חברים. לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם YEADIM, ולהתחיל לתכנן את הטיול הבא שלכם למדינה החמה.

מאורגן לדובאי

מאורגן לדובאי

חצי האי ערב הוא ביתו של המטרופולין דובאי. בנוסף להיותה אחד מ-10 יעדי התיירות המובילים בעולם, העיר משמשת כמרכז הפיננסי של איחוד האמירויות הערביות. כאחת הערים הערביות המתקדמות ועכשוויות ביותר, דובאי זכתה לכינוי "עיר הזהב" על עברה המפורסם כמרכז סחר בזהב ועלייתה המהירה מעיירה מדברית מנומנמת למעצמה עולמית בתעשיית מוצרי היוקרה. בצד אחד של האי יש לכם מדבר ענק, ומצד שני יש לכם גורדי שחקים בעלי מראה עתידני שהופכים את הסביבה לסביבה עירונית. טיול מאורגן לדובאי מאפשר לכם ליהנות מכל הקסם המצוי בעיר.

כל המידע שאתם צריכים על טיול מאורגן לדובאי

דובאי נחשבת למוקד התרבותי והמסחרי של המזרח התיכון. פרויקטי בנייה חדשניים ואירועים בינלאומיים בסדר גודל עצום מושכים את תשומת הלב העולמית למרכז העולמי המשמעותי הזה. עיר זו ידועה בגורדי השחקים שלה – ביניהם, הבורג' ח'ליפה, הגבוה בעולם – ובפרויקטי הבנייה השאפתניים שלה, הכוללים איים מעשה ידי אדם, מלונות ברמה עולמית וכמה מהקניונים הקמעונאיים הגדולים והמתקדמים בעולם . כאשר אתם צריכים חופשה מהשגרה הקבועה שלכם, טיול מאורגן לדובאי הוא הפתרון המושלם עבורכם.

היתרונות של טיול מאורגן בדובאי

טיול מאורגן לדובאי הוא דרך מצוינת לראות את העיר בשעות הפנאי, מכיוון שיש כל כך הרבה מה לראות ולעשות בדובאי, מבקרים רבים מדלגים על חלקים רבים של המדינה כי פשוט אין להם מספיק זמן. בעזרת תכנון טיול מאורגן לדובאי בעזרתם של YEADIM, תוכלו ליהנות מטיול המותאם עבורכם באופן אישי, הכולל את כל האטרקציות והמקומות שמתאימים לכם. תוכלו ללון במלונות חמישה כוכבים שזכו לשבחים מהאורחים על החדרים המודרניים והמפוארים שלהם. במהלך שהותכם תוכלו ליהנות משיט בסירה עם תכנית אמנותית, ספארי ג'יפים בדיונות וביקור במסגדים בעלי משמעות רוחנית ואדריכלית וכן במבנים ייחודיים. טיול מאורגן בדובאי הוא דרך מצוינת עבור חובבי היסטוריה ללמוד על ההיסטוריה העשירה של העיר. הסיור גם נותן למשתתפים הזדמנות לראות כמה מהאטרקציות המרהיבות ביותר של דובאי, כמו ארמון מלך דובאי, שבו מתבצע מדי לילה מופע אור קולי מרהיב. חברת YEADIM יעשו הכל כדי שהטיול שלכם יהיה בלתי נשכח בעיר הקסומה הזו!

מה אוכלים בטיול? האם יש מסלולים מאתגרים ? לאיזה גילאים הטיול מתאים ?

יש לך שאלה לגבי טיול מאורגן לדובאי?

אנו יודעים שכשמתכננים לטייל בחו"ל צצות הרבה שאלות, בשביל זה אנחנו כאן!
רוצה שנחזור אלייך לפרטים נוספים ?

אולי יעניין אתכם

טיול מאורגן לירדן

ההיסטוריה העברית והישראלית שזורה בשטח של מדינת ירדן. לכל מקום יש משמעות. על קצה מזלג- הר ההר (ג'אבל אהרון), הר נבו, רות המואביה, מעבר הירדן

קרא עוד »
טיול יום לפטרה

יום טיול לפטרה

אין לכם הרבה זמן אבל לא רוצים לפספס את מה שיש לפטרה להציע ? נמצאים בחופשה באילת ורוצים לבקר באחד משבעת פלאי תבל? העיר הנבטית

קרא עוד »

בעקבות היין הנבטי

מי מאתנו לא אוהב לשתות יין איכותי? ומה דעתכם להכיר את החקלאות האורגנית בדרום? ומה דעתכם על שילוב יין וחקלאות והכרות עם התרבות הנבטית העתיקה

קרא עוד »

טיול משפחות האי יאס

חופשה באי יאס באבו דאבי, כשלוש שעות טיסה מתל אביב, הוא המקום המושלם לחופשה משפחתית. עם הנחיתה באבו דאבי מרחק דקות נסיעה ספורות תגיעו ל"עולם

קרא עוד »

יעדים מומלצים