שבוע חלומי באיי סיישל

פרטים ותיאור כללי

נופש ברמה גבוה במשך שישה לילות באיי סיישל האקזוטיים בשני האיים המרכזיים : מאהה והאי סילואט .

נבקר באי סילואט  השלישי בגודלו בארכיפלג איי סיישל, ונמצא מרחק של שעת הפלגה במעבורת מהאי מאהה, האי המרכזי של סיישל, בו שוכנת גם עיר הבירה, ויקטוריה. באי חיות 25 משפחות המועסקות על ידי הממשלה בשימור איכות הסביבה ובהגנה על בעלי חיים וצמחים מהכחדה.

נמשיך  לאי הגדול והמרכזי , מאהה, אי הררי ירוק ויפה שבו נמצאת גם בירת סיישל, ויקטוריה.

ויקטוריה היא עיר הבירה הקטנה בעולם, ויש בה כמה אתרים מעניינים כמו הגנים הבוטניים, המוזיאון להיסטוריה והשוק הצבעוני, שבו מוכרים תבלינים, פירות אקזוטיים ודגים טריים. בדרום האי מרוכזים כמה מהחופים היפים במאהה, לצד אטרקציות תיירותיות כמו גני תבלינים, כפר אמנים וגלריות רבות.

חופשה במאה מאפשרת לצאת לטיולי יום באזור במגוון אתרים כמו הפארק הימי הלאומי סנט אטין המורכב משישה איים קטנים ומציע עולם תת ימי עשיר.

מסלול ולוח זמנים

ניתן להתאמה אישית

עם הנחיתה בשדה התעופה במאהה יפגוש אתכם הנציג המקומי .

איסוף מהשדה והעברה פרטית לאי סילואט – אי אחד ריזורט אחד ל Hilton Labriz-Silhouette Island. בריזורט תשהו שלושה לילות. זהו הריזורט היחיד באי באווירה טרופית בין חופים לבנים בתוליים ורכס הררי. מקום המתאים לרומנטיקה , טיולים רגליים ביערות הגשם, מגוון יעדי צלילה ושנורקלינג ושייט לקראת שקיעה באוקיינוס ההודי.

לאחר שלושה  לילות העברה במעבורת לאי מאהה. משם העברה לריזורט    Hilton Northolme-Mahe Island המרוחק שבע קילומטר מעיר הבירה ויקטוריה. כאן תהנו מחופים לבנים, שנורקלינג , קייאקים ,בריכת אינסוף( אינפיניטי) וספא מפנק. לכל אחד מהחדרים מרפסת צמודה עם נוף לאוקיינוס ההודי.

לאחר שלושה לילות העברה לשדה תעופה לטיסת חזור

מחיר החבילה

1729 אירו ליחיד בחדר זוגי

המחיר כולל 

6 לילות במלונות הילטון , חדרי סטנדרט על בסיס לינה וארוחת בוקר לפי המפורט במסלול

קבלת פנים ואיסוף משדה התעופה למלון

העברות פרטיות ברכב ובמעבורת לפי המפורט במסלול

מיסים

המחיר אינו כולל

טיסות

ביטוחים

ארוחות ושתיה שלא מפורט

הוצאות אישיות

כל מה שלא מפורט בסעיף המחיר כולל

הערות

המחיר מבוסס על מינימום של 2 נוסעים משלמים

המחיר בתוקף בין ה10.5-15.7-2022

חבילות נופש סיישל

חבילות נופש סיישל – חוויה בלתי נשכחת

אתם יכולים להגשים את החלום שלכם במרחק של שש שעות טיסה מהארץ. ליד החופים המזרחיים המסקרנים של יבשת אפריקה שובת הלב שוכנים איי סיישל, קבוצה של כ-115 איים קטנים וקסומים. שלושת האיים הבולטים והמפורסמים הם מאהה, פרלין ולה דיג. בנוסף להיותם מפורסמים בזכות הנופים האקזוטיים המדהימים, החופים הבתוליים ושמורות הטבע המיוחדות במינן, איי סיישל הם גם ביתם של כמה מאתרי הנופש המפוארים בעולם, מה שהופך אותם לאידיאליים לחופשות מרגיעות עם יקיריהם או חופשה רומנטית לשניים. מעטים האנשים בישראל הצליחו לדמיין את היופי המושלם של האיים לפני שהם הגיעו אליהם בפועל. כשאתם חושבים על איים, כל מה שאי פעם דמיינתם כנראה לא משתווה לאיי סיישל. אטרקציות, חופים ומים צלולים יישארו צלולים ובתוליים עד להודעה חדשה. וודאו שאינכם מבזבזים רגע מזמנכם בחלק הקסום הזה של העולם אם אתם מוצאים את עצמכם עם קצת זמן פנוי. במקרה זה חבילות נופש סיישל הן השקעה משתלמת במיוחד.

חבילות נופש סיישל- מטיילים ברחבי האיים

חבילות נופש סיישל נחשבו בעבר למותרות או רק לעשירים. רוב האנשים אפילו לא יכלו לחלום על ביקור באיים בגלל העלויות המופקרות של טיסות ומקומות לינה, שלא לדבר על המחסור הכללי במידע על האזור. אף על פי כן, בגלל ההתקדמות בטכנולוגיה, הנגישות של האיים, הביקור באיי סיישל נמצא כעת בהישג יד של כולם. הדברים נעשו די קלים הודות למידע הזמין והקלות בביצוע ההזמנה של חבילות נופש סיישל עם YEADIM.

מזג אוויר ודרכי התניידות באיים

למרות שרוב המבקרים באיי סיישל מגיעים כדי לספוג קצת קרני שמש ולהירגע על החוף, לא סביר שמישהו ירצה לבלות את כל החופשה שלו במקום אחד. אם זה המקרה, חשוב להכיר את דרכי התחבורה המוצעות באיי סיישל, מכיוון שהן עשויות להיות זרות לישראלי הטיפוסי. הכירו את כל האפשרויות כדי שתוכלו לקבל החלטה מושכלת ולהפיק את המירב מהחופשה שלכם.

באיי סיישל, מזג אוויר לא תמיד נוח. כלומר תצטרכו להתמודד בעיקר עם גשם חזק וחוסר יכולת לחוות את האפשרויות המדהימות שהאיים האקזוטיים הללו מספקים, בניגוד למקומות אחרים בעולם. מסיבה זו, ביחד עם YEADIM תוכלו להרכיב חבילות נופש סיישל בעונות הנוחות יותר של השנה, ועדיין להרוויח מחיר משתלם.

מה אוכלים בטיול? האם יש מסלולים מאתגרים ? לאיזה גילאים הטיול מתאים ?

יש לך שאלה לגבי שבוע חלומי באיי סיישל?

אנו יודעים שכשמתכננים לטייל בחו"ל צצות הרבה שאלות, בשביל זה אנחנו כאן!
רוצה שנחזור אלייך לפרטים נוספים ?

אולי יעניין אתכם

פאלאוואן פיליפינים

איי פאלאוואן, פיליפינים

הפיליפינים, עולם קסום עם למעלה מ-7000 איים, שמרביתם אינם מיושבים ומכוסים בג'ונגל פראי. בפיליפינים, ישנם 21 הרי געש פעילים וקו חוף מהארוכים בעולם עם מים

קרא עוד »
חבילות למלדיבים

האיים המלדיבים

באוקיינוס ההודי דרומית מערבית לסרי לנקה נפרשים האיים המלדיביים כ-26 אטולים היוצרים כ1200 איים שרק 200 מהם מאוכלסים. כל אחד מהאיים המלדיביים ,הפזורים באוקיינוס ההודי,

קרא עוד »
טיול מאורגן לזנזיבר

זנזיבר

טיול לאי זנזיבר, הידוע בכינויו אי התבלינים, מהווה יעד אטרקטיבי לנופש עבור זוגות בירח דבש, חובבי צלילה, מטיילים חובבי טבע אחרי ספארי בטנזניה, ועבור כאלה

קרא עוד »

יעדים מומלצים