טיול מאורגן למונטנגרו

פרטים ותיאור כללי

למטיילים בטבע של מונטנגרו, בין האזור ההררי לאזור החוף, והשילוב של תושבים מאירי הפנים, צפויה חוויה מיוחדת. השטח ההררי של מונטנגרו הוא יפה ומרשים מבחינה נופית והשילוב של תופעות גאולוגיות מרהיבות הופך את הטיול במונטנגרו למיוחד מאוד.

טיול טבע למונטנגרו

ניתן לבלות ימים שלמים במסלולי טבע בהרים של מונטנגרו, לטייל בג'יפים ,לרכב על סוסים ולצאת לטיולי טרקטורונים. לסיום הטיול בצפון מונטנגרו נבלה ברצועת החוף ובה ערים עתיקות היסטוריות, חופים לבנים וחיי לילה תוססים, בעיקר סביב העיר העתיקה בבודווה. הטיול מאפשר איזון אידאלי בין טבע הררי ומרשים לבין רצועת החוף בשילוב ערים עתיקות והכל במרחק נסיעה סביר. החבילה המוצעת היא לארבעה נוסעים  וכמובן ניתן להתאימה לכל הרכב נוסעים ולשנות או להוסיף אטרקציות.  

מתי נוסעים? אתם קובעים.

כל היתר? אנחנו דואגים

מסלול ולוח זמנים

ניתן להתאמה אישית

מה כולל טיול למונטנגרו ?

יום 1- טיווט קולשין 

עם הנחיתה בטיווט העברה לקולשין בצפון מונטנגרו.

יום 2 – קולשין

יום שכולו טבע מרהיב בקולשין וסביבותיה, הרים, יערות ומפליפ בקיצור הטבע במלוא הדרו.

יום 3- קולשין -ז'בליאק

בבוקר נטייל בשמורת הטבע ביוגרדסקה גורה.נמשיך לכיוון גשר הטארה שם נעצור לתצפית ואומגה( למעוניינים). נמשיך לכיוון העיירה ז'בליאק לאגם השחור בשמורת דורמיטור.

בסיום היום לינה בבקתהמקומית בז'בליאק.

יום 4- ז'בליאק -בודווה 

הבוקר נעזוב את ההרים של מונטנגרו ונצא לעבר רצועת החוף המרהיבה אל עבר אגם סקדאר.נעלה לשייט בסירה באגם סקאדר. נמשיך ונבקר בעיירה בר, בעצי הזית העתיקים בעולם ונצפין לאורך קו החוף עד למלון המפורסם סווטי סטפן עד שלבסוף נגיע לבודווה.

יום 5- בודווה -קוטור-פראסט

היום נטייל בחלק הצפוני של רצועת החוף של מונטנגרו. נצא לסיור בעיר העתיקה קוטור, נכיר את מפרץ קוטור ונעלה בדרך ההררית עד לעיר הבירה העתיקה ,פרסט. בסיומו של יום מרשים נחזור למלונינו בבודווה.

יום 6- בודווה.

יום חופשי לבילוי בים או בעיר העתיקה בודווה.

יום 7- חזרה

בבוקר ובהתאם לשעת הטיסה העברה לשדה התעופה בטיווט לטיסת חזור.

 

מחיר החבילה : 890 אירו ליחיד בחדר זוגי

המחיר מותנה ב-4 נוסעים לפחות.

המחיר כולל

  • 2 לילות במלון 4 כוכבים בקולשין על בסיס לינה וארוחת בוקר.
  • לילה אחד בבקתה מאובזרת ברמת 4 כוכבים בז'בליאק על בסיס לינה וארוחת בוקר.
  • 3 לילות במלון 4 כוכבים במרכז בודווה על בסיס לינה וארוחת בוקר.
  • העברות פרטיות לפי המפורט במסלול בליווי מדריך מקומי דובר אנגלית ברכב מורשה.
  • העברות ביום הראשון והאחרון לשדה התעופה.
  • כרטיס כניסה לשמורת טבע
  • כרטיס לאומגה בנהר הטארה
  • כרטיס לשייט באגם סקדר.
  •  המחיר בתוקף בין ה1.6.2021 ועד 6.7.2021
  • בין התאריכים 7.7.2021 ועד ל 24.8.2021 יש לשלם תוספת של 59 אירו ליחיד למחיר החבילה הבסיסי.

המחיר אינו כולל 

  • טיסות בנלאומיות
  • ארוחות שלא מפורטות
  • ביטוח רפואי וביטוח אקסטרים.-חובה.
  • בדיקות קורונה או ויזה או כל דרישה אחרת הנדרשת במונטנגרו.
  • הוצאות אישיות.
  • טיפים לנותני השרות
  • כל הוצאה אחרת שאינה מפורטת בסעיף המחיר כולל.
  • אישור ההזמנה בכפוף להסדרת התשלום וקבלת אישור מבתי המלון.

טיול מאורגן למונטנגרו

טיול מאורגן למונטנגרו היפה

מונטנגרו היא מקום נהדר לצאת לחופשה מכיוון שיש בה נוף טבעי עוצר נשימה, כולל הרים, מפרצונים ציוריים ואוקיינוס גדול. הגוונים הרבים של ירוק וכחול יוצרים נוף עוצר נשימה, מהרי דורמיטור ועד לחוף האדריאטי, טיול מאורגן למונטנגרו המציע מסלול מעט ארוך ומעמיק יותר וסיורים באזורים נרחבים יותר. YEADIM מציעים לכם תכנון של טיול מאורגן מותאם אישית לפי הצרכים והרצונות שלכם.

מי עשוי להרוויח מתכנון טיול מאורגן למונטנגרו?

במונטנגרו יש מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות שמשפחות עם ילדים בכל הגילאים יוכלו ליהנות מהם, וזוגות בכל הגילאים יכולים לטייל בנוחות ולגלות יעד קסום במרחק טיסה קצרה מישראל. מונטנגרו מושלמת לאוהבי טבע ולאנשים שמתלהבים מנופים מדהימים, כמו גם לכל מי שרוצה ללמוד על מדינה חדשה. טיול מאורגן למונטנגרו חושף בפניכם מקום נופש פנטסטי עם נוף יפהפה, חופים מפתים, היסטוריה מעניינת ומורשת תרבותית עשירה.

טיפים חשובים לקראת טיול מאורגן במונטנגרו

לפני שתצאו לטיול המתוכנן למונטנגרו, יש כמה דברים שאתם צריכים להיות מודעים אליהם:

הצעד הראשון הוא בחירת מארגני טיולים בעלי מוניטין ובעלי ידע. מארגני טיולים אמינים ידריכו אתכם בכל מה שאתם צריכים לדעת, ידאגו ללינה, תחבורה וסיור באטרקציות המקומיות, ועדיין יתנו לכם את המקום לאוטונומיה.

כדאי להכיר את המקומות המומלצים לביקור ואת הנוף המגוון של מונטנגרו. עיירות עתיקות כמו בודווה וקוטור, כמו גם חופים יפים כמו בודווה ריביירה ופארקים לאומיים כמו דורמיטור- כל אלו הם יעדים שמומלץ לכלול בתוכנית טיול מאורגן למונטנגרו. כדי להפיק את המרב מהזמן שלכם, YEADIM יחקרו את האתרים השונים, ילמדו על ההיצע שלהם ויתזמנו את הפעילויות שלכם כראוי.

ההזדמנות לטעום מהתרבות המקומית זהו יתרון עצום של טיול מאורגן למונטנגרו. תוכלו להתענג על המאכלים המקומיים ולהתעמק בהיסטוריה ובתרבות של האזור. זה ישפר את החוויה שלכם על ידי כך שתרגישו יותר מחוברים למקום.

בתור שלב אחרון בתכנון הטיול שלכם חשוב לקחת בחשבון את העונה המומלצת לביקור במדינה. קיץ חם וחורף קריר אופייניים לאקלים של מונטנגרו. טיול מאורגן במונטנגרו הוא הרפתקה בלתי נשכחת שפונה לכל הטעמים. לתכנון רגעי ההנאה שלכם מהטיול הקרוב שלכם צרו קשר עם YEADIM.

חבילות נופש למונטנגרו

חבילות נופש למונטנגרו

הנוף הבלקני היפהפה, המוכר ממדינות שכנות, הוא גם הצד החזק של מונטנגרו. מונטנגרו מציעה למבקרים מגוון רחב של נופים, מה שמבטיח שהם לא ישתעממו בזמן נופש במדינה. מונטנגרו מאגדת הרבה יופי בגבולותיה הקטנים. מהחופים של בודווה ריביירה, הים האדריאטי ועד אגם סקאדאר התיירותי ושמורת הטבע דורמיטור, אזור קוטור, עמקים וקניונים- המדינה מציעה קצת מכל דבר. עם חבילות נופש למונטנגרו תוכלו להנות מהיופי הבתולי של המדינה.

כל מה שחשוב לדעת על מונטנגרו

סרביה, בוסניה והרצגובינה, קרואטיה ואלבניה מהוות את הגבול הדרומי של מונטנגרו, רפובליקה לשעבר של יוגוסלביה השוכנת על חוף הים האדריאטי. חופשה יפה מחכה לכם במונטנגרו, שם תוכלו ליהנות מהים, האגמים, הקניונים וההרים. תוכלו לאכול ארוחת צהריים טעימה על גדות נהר סקארדאר, כוס קפה על חוף ריביירה וארוחת ערב על מורדות הר דורמיטור, הכל באותו היום. זה מה שהופך את מונטנגרו לכל כך מושכת לתיירים; למדינה יש כל כך הרבה דברים שונים להציע. האומה הקטנה הזו שמרה שפע של אתרים היסטוריים מעברה הסוער. מה שהופך את המדינה הזו למרתקת ומקסימה כל כך הוא הים התכלת עם החופים האינסופיים לכאורה, המים השלווים, ההרים הציוריים והאופן שבו המודרניות מתקיימת במקביל לעבר.

למה חבילות נופש למונטנגרו מומלצות?

יציאה לטיול מאורגן למונטנגרו מביאה שפע של יתרונות, ויוצרת חווית טיול מעשירה ונטולת טרחה. ראשית, הנוחות והיעילות המציעות חבילות נופש למונטנגרו, הורכבו על ידי אנשים בעלי ניסיון רב בתחום הנסיעות שמבטיחים שכל רגע של המסע יהיה אופטימלי, ומאפשר למטיילים להפיק את המירב מזמנם לחקור את הנופים המדהימים ואוצרות התרבות של מונטנגרו. טיולים מאורגנים כוללים היסטוריה, מסורות ואת כל הפנינים הנסתרות של המדינה, ומציעים הבנה מעמיקה יותר של היעדים שבהם כדאי לכם לבקר. יתרה מכך, הלחץ של סידורים לוגיסטיים, כמו תחבורה ולינה, יורד מכתפיכם, ומאפשר לכם להתמקד אך ורק בהנאה מהנוף עוצר הנשימה, מהאתרים ההיסטוריים ומהתרבות התוססת שיש למונטנגרו להציע. יצירת זיכרונות מתמשכים הם חלק מהיתרונות של נופש למונטנגרו. בעיקרו של דבר, טיול מאורגן למונטנגרו לא רק מבטיח מסע חלק ומתוכנן היטב אלא גם משפר את חווית הטיול הכוללת.

מה אוכלים בטיול? האם יש מסלולים מאתגרים ? לאיזה גילאים הטיול מתאים ?

יש לך שאלה לגבי טיול מאורגן למונטנגרו?

אנו יודעים שכשמתכננים לטייל בחו"ל צצות הרבה שאלות, בשביל זה אנחנו כאן!
רוצה שנחזור אלייך לפרטים נוספים ?

אולי יעניין אתכם

טיול מאורגן ליוון והאיים

במרחק טיסה קצרה מישראל נמצאת יוון מדינה מגוונת להפליא  שמאפשרת למבקרים בה עולם ומלואו החל מ: תרבות עתיקה, אתרים ארכאולוגיים מפורסמים, ערים עתיקות, רכסים ירוקים,

קרא עוד »
טיול מאורגן לאלבניה

החוויה האלבנית בבלקן

טיול באלבניה מיועד לאוהבי טבע במדינה שעדיין התשתית התיירותית שבה לא מאוד מפותחת ורב עולם התיירות טרם גילה אותה. לאחר שהחלה להתאושש משנים רבות של

קרא עוד »
טיול מאורגן אלבניה

טיול ג'יפים מאורגן לאלבניה

טיול ג'יפים מאורגן לאלבניה, איכותי ובקבוצה קטנה, המדינה שעד לפני עשור הייתה סגורה בפני תיירים. באלבניה תערובת של סגנונות תרבות ונופים עיירות נופש ציוריות פסגות

קרא עוד »

יעדים מומלצים