רואנדה בעקבות קופי הזהב וגורילות ההרים

פרטים ותיאור כללי

טיול לרואנדה כבר אמרנו הוא חוויה משולבת של ספארי וטרקים נדירים עם גורילות. בטיולינו נוכל לשלב בין טבע מרהיב, ספארי מגוון וטרק גורילות נדיר במינו בעולם . נבקר במסלולינו בשמורות המרכזיות של רואנדה וחוויה ייחודית של טרק גורילות.

  • ספארי שמורת טבע אקגרה
  • שייט באגם איימה
  • סיור בקיגלי: מוזיאון הלאומי ומבנים מרכזיים בעיר
  • שמורת טבע וולקנוס-ספארי גורילות
  • שמורת טבע וולקנוס- טרק קופי הזהב

מסלול ולוח זמנים

ניתן להתאמה אישית

יום 1- ברוכים הבאים לרואנדה

עם הנחיתה בנמל התעופה בקיגלי בירת רואנדה נציגינו המקומי יקבל את פניכם ולאחר איסוף הכבודה העברה למלון .במלון יינתן הסבר כללי על המסלול .

יום 2 – גן לאומי אקגרה 

מוקדם בבוקר נתחיל בסיורינו לכיוון הגן הלאומי אקגרה .הגן הלאומי באקגרה נמצא מעט מעל לפני הים ומזג האוויר בו חמים בשונה מיתר האזורים ההרריים המאפיינים את  רואנדה . בבוקר נצא לספארי קצר ונתחקה אחרי אריות, פילים, זברות, ועוד מגוון חיות . אחרי הצהריים נשוט להנאתינו באגם איימה.

לפנות ערב העברה למלונינו באזור. 

יום 3 –ספארי ב  גן לאומי אקגרה- העברה לקיגלי.

בבוקר לאחר סיום ארוחת הבוקר ,נתחיל בספארי. הגן הלאומי אקגרה על אגמיו הרבים מהווה ריכוז היפופוטמים הגדול באפריקה. סביר מאוד להניח כי נמצא פה את היפופוטם הנילוס  הזוחל הגדול בעולם. עוד בתחומי הגן הלאומי נוכל למצוא נמרים וצבועים בלהקות קטנות. עם למעלה מ500 סוגי ציפורים .אקגנה הינו המקום ללמוד ולצפות בבעלי הכנף בסביבתם הטבעית.

העברה למלונינו באזור.

יום 4 – סיור בקיגלי – נסיעה לגן הלאומי .

לאחר ארוחת הבוקר נצא יחד עם המדריך לסיור בעיר קיגלי. העיר נוסדה בשנת 1907 על ידי ריצרד קנדט שהיה התושב הראשון ממוצא גרמני ברואנדה. נבקר  בביתו ,שנבנה למרגלות הרי הגאלי והקיגלי , משמע כמוזיאון טבעי לאומי. בהמשך נבקר במוזיאון הלאומי של קיגלי לרצח עם שהתרחש ברואנדה. במוזיאון המרשים נלמד על רצח העם שבו נרצחו כ250000 בני שבט הטוטסי. במוזיאון תערוכה של גנים, קברים ועוד מייצגים להמחשת תרבות הטוטסי שנרצחו בשנת 1994 ברצח העם. במקום מזכרות מעבודת יד ומייצגים  של בני השבט .

לאחר ארוחת צהריים העברה לגן הלאומי וולקנוס  

יום 5 – טרק גורילות .

לאחר ארוחת הבוקר נגיע למרכז הגן הלאומי  להתארגנות ליום המרתק שלפנינו. נתחלק לקבוצות של עד 8 אנשים לכל היותר ונחל במסלול ההליכה בטבע באורך ורמת קושי משתנה וזאת לפי מיקום משפחת הגורילות שאותה נבקר. נבלה שעה שלמה בצפייה ביצורים המופלאים הללו בסביבתם הטבעית-חוויה של פעם בחיים. לדברי המבקרים שזכו לחוויה החיים אחרי הסיור לא דומים לאלו שלפניו.

לאחר סיום המסלול נחזור חזרה למרכז השמורה לארוחת צהריים. בהמשך נחווה סיור תרבותי "  איבליווקו " או במשמעותו המילולית אוצר הבית –המורשת שלנו. סיור זה בעצם מהווה הזדמנות לתמוך בפרוייקטים קהילתיים בגנים הלאומיים ,להעשיר את המקומיים ולחזק קשרי מסחר שלהם למען שימור  התרבות בייחוד בגנים הלאומיים בתחומי החיים השונים.

העברה למלונינו באזור.

יום 6 – קופי הזהב -העברה לשדה התעופה.

נחזור בבוקר למרכז הגן על מנת לחות את הטרק השני ביופיו ברואנדה- קופי הזהב. זהו עוד סיור שיא של הגן הלאומי-וולקנוס..קופים אלו הינם זן מקומי נדיר של קופי הסקייס אשר מוכרים גם כקופים הכחולים החיים ביערות הנמצאים בגובה רב ביערות הגן הלאומי. הקופים ידידותיים ומשתפי פעולה עם בני האדם ולא פעם ניתן למצוא אותם תלויים על גזעי הבמבו. בתום הסיור המרתק העברה לשדה התעופה לטיסה חזרה ארצה.

נחזור ארצה מלאי חוויות מהסיור ברואנדה 

מה אוכלים בטיול? האם יש מסלולים מאתגרים ? לאיזה גילאים הטיול מתאים ?

יש לך שאלה לגבי רואנדה בעקבות קופי הזהב וגורילות ההרים?

אנו יודעים שכשמתכננים לטייל בחו"ל צצות הרבה שאלות, בשביל זה אנחנו כאן!
רוצה שנחזור אלייך לפרטים נוספים ?

אולי יעניין אתכם

טיול מאורגן למרוקו

הקסם המרוקאי

טיול למרוקו הוא שילוב של תרבות ענפה ומכובדת, ערים מלכותיות, איתני טבע בדמות הרי האטלס, הקניונים הגדולים של מרוקו והדיונות המפורסמות של מדבר סהרה. בטיול

קרא עוד »
טיול מאורגן למרוקו

טיול מאורגן למרוקו

טיול מאורגן למרוקו בשילוב טיול שורשים וחוויה מיוחדת הם מהטיולים המבוקשים ביותר. כעת עם פתיחת טיסות ישירות למרוקו טיול שורשים אפשרי לכולם.  

קרא עוד »
טיולים למרוקו לשומרי מסורת

טיול למרוקו לשומרי מסורת

טיול למרוקו לשומרי מסורת משלב ביקור באתרי מסורת יהודית, אוכל כשר, היסטוריה ושווקים. טיול שומרי מסורת למרוקו אפשרי בקבוצה או כבודדים בטיול מותאם אישית. מוזמנים

קרא עוד »

יעדים מומלצים