טנגו סמבה ומה שביניהם

פרטים ותיאור כללי

מסלול ולוח זמנים

ניתן להתאמה אישית

יום 1 –נחיתה בברזיל

נחיתה בריו  דה ז'ניירו, העיר הידועה ביותר בברזיל, הנחשבת לאחת הערים היפות בעולם. 

נציגינו המקומי יקבל את פניך בברכה ואז העברה למלונינו להתארגנות.

לילה ראשון בריו דה ז'ניירו.

 יום 2- ריו דה ז'ניירו

לאחר ארוחת הבוקר נתחיל את סיורנו בעיר תחילה נבקר  בחופים המפורסמים שלה, כולל הקופקבנה המפורסמת – הידוע  בכל העולם. נמשיך לביקור בעיר העתיקה, לאחריה נראה את אצטדיון הסמבה – אשר כל שנה מארח את הקרנבל הגדול בעולם.  נצפה גם באצטדיון Maracana, איצטדיון הכדורגל הידוע ביותר בעולם עם 128,000 מושבים (!)

יום 3- ריו דה ז'ניירו

 בסיום ארוחת הבוקר שלנו במלון, נצא לסיור ג'יפים לשמורה הלא שגרתית בהר קורקובדו לתצפית פנורמית מרהיבה על העיר בצמוד לפסל ישו הגאה על פסגת הקורקובדו. המראה מלמעלה מדהים ביופיו ומסביר מדוע ריו היא עיר כל כך מיוחדת. נמשיך ליער הגשם טיג'וקה, יער הגשם העירוני הגדול בעולם שנמצא בלב העיר. היער מלא בפינות קסומות עם מפלים זורמים. נסיים את היום בסיור בפאבלות של ריו, השכונות העניות והמיוחדות המקיפות את העיר.

 יום 4 – מפלי איגואסו

לאחר ארוחת הבוקר נצא לשדה התעופה לטיסתנו לשמורת הטבע במפלי איגואסו, אחת הגדולות בעולם. המפלים ממוקמים במשולש הגבולות בין ברזיל, ארגנטינה ופרגוואי. עם הנחיתה נעשה את דרכנו היישר לצד הברזילאי של המפלים. בפנינו מראה פנורמי  מדהים ביותר של מפלים מרובים שזורמים כל מקום ככל שהעין יכולה לראות. 

בערב נבלה במופע פולקלור מקומי.

 יום 5. -מפלי איגואסו

היום נחצה את הגבול לביקור בצד הארגנטינאי של המפלים. הביקור בצד זה מאפשר להתקרב מאוד למפלים הגועשים. בצד זה המראה מרשים ביותר ואף אפשרי לשוט אל תוך לוע המפל הגדול "לוע השטן" .

לאחר שראינו את שני הצדדים, נצא לשדה התעופה המקומי לטיסתנו לבואנוס איירס.

 יום 6- בואנוס איירס

בבוקר  נתחיל בביקורנו בעיר שכינויה "פריז של דרום אמריקה "עם למעלה מעשרה מיליון תושבים. נתפעל מהשדרות הרחבות המעוטרות בעצים ופרחים, הכיכרות המרהיבות עם ארמון הנשיאות, ארמון הקונגרס, בית הכנסת המרשים, בניין האופרה, בתי המשפט, אצטדיון הכדורגל וכמובן הרובע היהודי בו גרות משפחות רבות לצד בתי ספר יהודיים ועשרות בתי כנסת. נבקר בשכונת "לה בוקה" הציורית של מהגרים איטלקים ובית הקברות המרהיב "ריקולטו". לבסוף, נהנה במדרחוב  המפורסם "פלורידה" – וב"גלריה פסיפיקו "הענקית.

יום 7 – בואנוס איירס

נצא לסיור רגלי באזור סביב המלון. זוהי אפשרות טובה למי ששומר שבת. 

בערב נצפה  במופע הטנגו הארגנטינאי המפורסם בעולם.

יום 8 – ברילוצה

הבוקר נצא לטיסה לסן קרלוס דה בארילוצ'ה, "יהלום האנדים", "עיר השוקולד" עם נופיה האנדים הקסומים. ברילוצה היא עירבין הרי האנדים בשמורת הטבע הלאומית נוואל הואפי, והיא נחשבת לבירה הבלתי פורמלית של אזור האגמים הארגנטינאים. העיר וסביבתה מלאים באינספור אגמים מדהימים המוקפים בפסגות מושלגות ויערות שופעים. עם הנחיתה נטייל במה שמכונה המסלול המעגלי הקצר  נטייל ביער לאו לאו שנמצא על שפת אגם נהואל הואאפי הגדול.

 יום 9- אל קלפטה 

היום נטוס למישורי הפמפאס בחבל  פטגוניה. ננחת בעיירה קלפטה, השוכנת על גדות אגם ארגנטינה, וגובלת ב"ארץ האש ". מקום זה נחשב ל"סוף התרבותי של העולם "בחצי הכדור הדרומי. לאחר הנחיתה נסייר באזור אגם ארגנטינה, לביקור ב"קרחון המתפוצץ "" פריטו מורנו "המתנשא 70 מ 'מעל האגם וברוחב של  5 ק"מ! לעתים קרובות, גושי קרח ענקיים נשברים מהקרחון ונופלים לאגם.. מדי פעם, כשהקרח מתנתק מהקרחון, הוא גורם לפיצוץ רועם מסיבי, ומעניק לפריטו מורנו את השם "קרחון מתפוצץ".

 יום 10- קלפטה – חזרה ארצה

 הסיור שלנו מסתיים לאחר ארוחת הבוקר. 

אנו נאסוף את חפצינו וניסע לשדה התעופה לטיסתנו חזרה ארצה. 

להתראות בטיול הבא.

מה אוכלים בטיול? האם יש מסלולים מאתגרים ? לאיזה גילאים הטיול מתאים ?

יש לך שאלה לגבי טנגו סמבה ומה שביניהם?

אנו יודעים שכשמתכננים לטייל בחו"ל צצות הרבה שאלות, בשביל זה אנחנו כאן!
רוצה שנחזור אלייך לפרטים נוספים ?

אולי יעניין אתכם

הטיול המקיף לדרום אמריקה

בטיולינו המקיף בדרום אמריקה נטייל בארגנטינה ברזיל צ'ילה ופרו. הטיול יאפשר לנו חוויה חד פעמית המשלבת נופים ייחודיים, עולם חדש ומודרני לצד עולם ישן ושמרני.

קרא עוד »

נופים וטעמים בארגנטינה

בטיולינו זה בארגנטינה נתפעל מהנופים הקסומים שיש במדינה וזאת לצד שלל האפשרויות הקולינריות שהיא מציע. נבקר בעיר הבירה האלגנטית בואנוס איירס ונכיר את שלל אתריה

קרא עוד »

המיטב של דרום אמריקה

בטיולינו המקיף בדרום אמריקה נטייל בארגנטינה ברזיל צילה ופרו. הטיול יאפשר לנו חוויה חד פעמית המשלבת נופים ייחודיים, עולם חדש ומודרני לצד עולם ישן ושמרני.

קרא עוד »

תרבויות וטבע בדרום אמריקה

בטיולינו המקיף בדרום אמריקה נטייל בארגנטינה ברזיל צילה ופרו. הטיול יאפשר לנו חוויה חד פעמית המשלבת נופים ייחודיים, עולם חדש ומודרני לצד עולם ישן ושמרני.

קרא עוד »

יעדים מומלצים