בין דובאי לאבו דאבי

פרטים ותיאור כללי

במסלול טיול זה, בין דובאי לאבו דאבי, לאיחוד האמירויות תחוו טעימה של האתרים המרכזיים בנסיכות של המפרץ הפרסי. המסלול מתחיל עם טיסת לילה והגעה מוקדמת לשדה התעופה של דובאי, שם כבר תתחיל החוויה של האמירויות. נסייר בדובאי בעיר העתיקה, נשייט בין גורדי השחקים בחלקה המודרני של דובאי ונפליג לעת ערב לאורך התעלה המפורסמת. את החוויה נמשיך בסיור בעיר הבירה אבו דאבי, שם נבקר במגוון אתרי תיירות מרכזיים כולל המסגד הגדול ומוזיאון הלובר. כמובן שלא נפסח על ביקור בבניין  הגבוה בעולם, הבורג' ח'ליפה, ונקנח בחוויית הקניות במרכזי הקניות הענקיים בדובאי ובאבו דאבי.

מסלול מתאים לשומרי מסורת ולציבור הדתי.

עיקרי המסלול – בין דובאי לאבו דאבי

  • סיור בדובאי העתיקה
  • סיור בדובאי המודרנית
  • שייט בדובאי
  • האי פאלם
  • קניון דובאי
  • המסגד הגדול באבו דאבי
  • מוזיאון הלובר באבו דאבי
  • בורג' ח'ליפה והמזרקות המרקדות
  • קניון דובאי
  • טיול ג'יפים במדבר ואירוח במאהל מקומי

מסלול ולוח זמנים

ניתן להתאמה אישית

יום 1 – הגעה לשדה התעופה הבינלאומי של דובאי

עם הגיעכם לשדה התעופה הבינלאומי של דובאי, יקבל את פניכם נציגינו המקומי .לאחר השלמת נהלי הכניסה לאיחוד האמירויות נציגינו ילווה אתכם לרכב הממתין מחוץ לטרמינל ההגעה. תועברו בכלי רכב ממוזגים בליווי מדריך דובר אנגלית לסיור בדובאי העתיקה.

נגלה את החלק הישן של דובאי ונהנה מהקולות והניחוחות במרכז העתיק של דובאי, נלמד על ההיסטוריה של דובאי במוזיאון, נתפוס "טרמפ" באברה (מונית מים) לאורך הנחל ולסיום נבקר במפעל טקסטיל מקומי.

לאחר ארוחת הצהריים נצא לסיור קצר בחלק המודרני של דובאי. הסיורים מתחילים במרינה היוקרתית של דובאי – ביתם של גורדי שחקים המצויים לצד התעלה המתפתלת, שם יאכטות יוקרה ממתינות בסבלנות לטיול הבא שלהן. לאחר עצירה במדינת ג'ומיירה נמשיך לפלא ה-8 של העולם, האי פאלם של דובאי ומשם נמשיך לקניון דובאי.

מהמרינה של דובאי נצא להפלגה בספינה מקומית. נצא  להפלגה של שעתיים  ונסייר בעיר התעלות לאורך קו החוף של המפרץ הערבי. השייט מציג את המראות הבולטים ביותר של גורדי שחקים ומגורים מסביב למרינה, לרבות מועדון היאכטות של המרינה של דובאי, קניון מרינה של דובאי, קונגלומרט של מלונות חמישה כוכבים, וארכיטקטורות מרתקות אחרות. ארוחת ערב תוגש במהלך השייט.

יום 2 – סיור בעיר אבו דאבי

את היום המרגש הזה תתחילו בביקור במסגד הגדול במדינה ובארמון האמירויות. בהמשך נבקר באי יאס, באי סעדיאת, ובלובר של אבו דאבי – מוזיאון לאמנות ותרבויות הגדול ביותר בחצי האי ערב, אשר נפתח ב- 8 בנובמבר 2017, כחלק מהסכם בין אבו דאבי לממשלת צרפת.

משם נמשיך לקאסר אל חוסן, הבניין העתיק והמשמעותי ביותר באבו דאבי, המחזיק במבנה הקבוע הראשון של העיר: מגדל השמירה. המבנה הפיקודי, נבנה סביב שנות התשעים של המאה העשרים, מתוך כוונה להגן על העיר.

יומנו יסתיים בקאסר אל ווטן. זוהי נקודת ציון מדהימה, חדשה וייחודית באיחוד האמירויות. ארמון שופע ידע, המציע לעולם תובנה ראשונה מסוגו לגבי המורשת הערבית ועקרונות השלטון שעיצבו את ההיסטוריה של איחוד האמירויות והחזון שלה לעתיד.

יום 3 – מרכז העיר דובאי והבורג' ח'ליפה

הנוף הנשקף ממרפסת התצפית בקומה 124 של בורג' ח'ליפה עוצר נשימה בלילה. החוויה מתחילה עם נסיקה לפסגה באחת המעליות המהירות בעולם. הסבר נוסף על הבניין במהלך העלייה במעלית בסרטון בן דקה, ואז נצא אל המרפסת כדי לראות את העיר הנוצצת מתחתינו. הכינו את המצלמה שלכם לצילומים מדהימים של המזרקה המרקדת שנמצאת בסמוך לבסיס המגדל וקחו את זמנכם בצפייה בנוף הנוצץ מכל חלק במרפסת.

אחר הצהריים תוכלו לחוות קניות בקניון בדובאי, שהוא מוקד של חנויות יוקרה וחנויות לאיכות הקניות הטובות ביותר בדובאי. תמצאו עיצובים בלעדיים ומותגי אופנה תחת קורת גג אחת. קניון דובאי הידוע גם כבית פסטיבל הקניות של דובאי והוא אחד הקניונים הגדולים בעולם ובאיחוד האמירויות.

יום 4- ביקור בגן הנס של דובאי

הגן הממוקם באל ברשה, הוא גן הפרחים הגדול בעולם, ומציג מבנים ניתנים לזיהוי המכוסים לגמרי בפרחים, יצירות וצורות שונות, כולן עשויות מפרחים במלאכת מחשבת. כאן תלכו לאיבוד בין למעלה מ- 50 מיליון פרחים פורחים בכל התערוכות השונות, אשר גם מתחדשות ומשתנות בין העונות. בין יתר האטרקציות מסלול בצורת לב, פירמידות ובתים בגודל מלא.

הסיור שלנו ממשיך בביקור אל קניון האמירויות המפורסם בזכות היכל הסקי המקורה – אתר שלג מקורה עם מדרון סקי ופעילויות שלג שונות.  תהנו  מהמבחר הרחב ביותר של חווית קניות, מסעדות, סקי מקורה וקולנוע בדובאי.

אחר הצהריים ניסע בדיונות במשך כ- 50 דקות ברכבי ארבע על ארבע (לכל היותר 6 נוסעים בג'יפ), עד שנגיע למאהל בדואי בשפת המדבר למופע וארוחת ערב מסורתית.

יום 5 – העברה לשדה התעופה הבינלאומי באבו דאבי.

נצא מהמלון לשדה התעופה הבינלאומי של דובאי 3 שעות לפני הזמן המשוער של יציאת הטיסה חזרה ארצה.

מה אוכלים בטיול? האם יש מסלולים מאתגרים ? לאיזה גילאים הטיול מתאים ?

יש לך שאלה לגבי בין דובאי לאבו דאבי?

אנו יודעים שכשמתכננים לטייל בחו"ל צצות הרבה שאלות, בשביל זה אנחנו כאן!
רוצה שנחזור אלייך לפרטים נוספים ?

אולי יעניין אתכם

טיול מאורגן לירדן

ההיסטוריה העברית והישראלית שזורה בשטח של מדינת ירדן. לכל מקום יש משמעות. על קצה מזלג- הר ההר (ג'אבל אהרון), הר נבו, רות המואביה, מעבר הירדן

קרא עוד »
טיול יום לפטרה

יום טיול לפטרה

אין לכם הרבה זמן אבל לא רוצים לפספס את מה שיש לפטרה להציע ? נמצאים בחופשה באילת ורוצים לבקר באחד משבעת פלאי תבל? העיר הנבטית

קרא עוד »

בעקבות היין הנבטי

מי מאתנו לא אוהב לשתות יין איכותי? ומה דעתכם להכיר את החקלאות האורגנית בדרום? ומה דעתכם על שילוב יין וחקלאות והכרות עם התרבות הנבטית העתיקה

קרא עוד »

טיול משפחות האי יאס

חופשה באי יאס באבו דאבי, כשלוש שעות טיסה מתל אביב, הוא המקום המושלם לחופשה משפחתית. עם הנחיתה באבו דאבי מרחק דקות נסיעה ספורות תגיעו ל"עולם

קרא עוד »

יעדים מומלצים