טיולי תמריץ בארגונים היא השקעה שמחזירה את עצמה פי ארבע !!!!

טיולי תמריץ

הידעתם כי השקעת חברות וארגונים בטיולי תמריץ מחזירה את עצמה פי ארבע? נתוני אותו מחקר , של חברת OXFORD ECONOMICS, העלו כי בארה"ב טיולי תמריץ מהווים 15 אחוז מכלל הטיולים המאורגנים בשנה.

טיולי התמריץ או טיולי נושא , מטרתם בראש ובראשונה לחזק את צוות החברה, לגבש את עובדי החברה ובכך ליצור אווירה ייחודית בצוות , כזו שתביא להגברת הביצועים של העובדים וכפועל יוצא הארגון יצא נשכר מכך.

בין אם מדובר בתגמול עובד על עבודה מאומצת ו\או הישגים יוצאי דופן  ובין אם מדובר בהוצאת צוותים עובדים לפעילות חווייתית כהוקרה על עמידה ביעדים, שני הצדדים מרוויחים. העובד חש מוערך והארגון זוכה בסביבת עבודה המאופיינת במוטיבציה גבוהה. טיולי תמריץ כשמם כן הם : מתגמלים הצלחה ראויה של עובדים, גם הצלחה שהייתה בעבר וגם הצלחה עתידית. להרחבה נוספת

https://www.g20corporation.com/en/incentive-travel/

ההצלחה שטיולי תמריץ מביאים איתה היא זו שמביאה להחלטה להמשיך להשקיע בהם

טרום עידן הקורונה הרבה חברות השקיעו בטיולי תמריץ לחו"ל ומה קורה בתחום זה ביום שאחרי? אז אמנם עולם הטיולים מתחיל להתאושש אולם לא בטוח שחברות ימהרו להוציא את העובדים לטיולי תמריץ בחו"ל.

סקרים שנערכו בנושא על ידי ארגון ITII-INCENTIVE TRAVEL INDUSTRY INDEX  מאשר את ההנחה לעיל. בסקר שקיים הארגון בקרב מומחים בתחום נמצא כי כ-65 אחוז מעריכים כי שוק טיולי התמריץ ישתנה במידה מסוימת, לפחות בטווח המידי. ההערכה היא כי החברות והארגונים יעדיפו להוציא יותר טיולי תמריץ בארץ ופחות בחו"ל( מסיבות שונות). אולם ככל שהעולם יחזור לשגרה בהדרגה יחזור שוק טיולי התמריץ לחו"ל לפעול במלוא המרץ ויותר ויותר יעדים חדשים יתווספו למגוון הקיים.

קישור למאמר

https://theirf.org/research/2020-incentive-industry-travel-index/3026/

למי שתוהה טיולי תמריץ מושקעים ומוצלחים מביאים להגברת השותפות העסקית של העובדים בארגון ומביאים לשילוב העובדים והמנהלים בתכנית העסקית של הארגון, מגבירים מכירות בקרב צוותי המכירות בארגון כדי למכור ולקדם מוצר ספציפי, יוצרים בקרב עובדי הארגון מוטיבציה גבוהה הגדלת תפוקות והנעת עובדים , כל אלה יחד ובנפרד תורמים לרווחיות הארגון.

על פי רב מדובר בנופש חברה חד שנתי מושקע ומפנק עם תקציבים נרחבים אשר משאיר אצל העובדים זכרונות נעימים מגבירים מוטיבציה לעבודה ומותירים כמיהה לנופש הבא.

להלן 3 יתרונות על של טיולי תמריץ:

דרך להגשת יעדים עסקיים

הנופש ארגוני  מאפשר הפסקה מפנקת מהעבודה מצד אחד, ומאידך נותרת האווירה המקצועית המושגת באמצעות הנוכחות של מנהלי החברה. טיולי תמריץ מציעים לעובדי הארגון הזדמנות מעודדת, מניעה ומתגמלת, להשגת היעדים העסקיים. המצאות העובדים בנופש במקום מרוחק ממקום העבודה, מקום מפנק ברמה גבוהה , המאפשר כינוס בחדרי ישיבות מתקדמים לצד נופים של ים ,ירוק עד, או מרכזי ערים עתיקות מאפשר לארגון לעבור על מטרותיו ולהציג בפני העובדים את היעדים העסקיים של החברה לשנה הקרובה ויחד לגבש דרכי פעולה כיצד לעמוד בהם

 שילוב בין רוגע לאטרקציות , הכל ברמה גבוהה מאוד לצד שמירה על אווירת עבודה ברקע לאור נוכחות מנהלי החברה מהווה שילוב אפקטיבי אשר מניע את העובדים בצורה משמעותית.

כאשר נמצאים בסוג כזה של נופש ניתן בקלות לבצע סיעור מוחות אפקטיבי אשר בסבירות גבוהה לא יכל להתקיים במשרד במהלך שגרת עבודה. ניתן לייצר ולעודד סיעור מוחות בזמן הנופש ולתגמל במקום עובד שהגה רעיון טוב , למשל צ'ייסר טוב. אפשר גם לתגמל עובד בארוחה זוגית טובה כאשר במהלך סיעור המוחות העלה רעיון יצירתי לקידום מטרות הארגון וכן הלאה וכן הלאה. כך או אחרת אין ספק כי הפוטנציאל בין הפן החברתי לפן המקצועי הוא אדיר במהלך נופש חברה.

טיולי תמריץ כקונצנזוס כבר אמרנו ?

 אין כמעט אנשים שיסרבו לטיול אטרקטיבי מפנק. מהבחינה הזו טיולי תמריץ מהווים קונצנזוס. טיולי התמריץ מהווים תגמול מתאים לכלל העובדים והמנהלים בארגון. סקרים מראים כי בבחירות עובדים את התגמול שלהם, הרב מעדיפים נופש חברה על פני אטרקציה ספציפית וממוקדת זאת בניגוד לפעילויות נקודתיות כגון  סנפלינג, קארטינג, סקי ופעילויות אחרות שמתאימות לחלק מהעובדים , נופש בחו"ל או במלון או טיול ממוקד נושא ופעילויות הוא משהו שכמעט כולם מסכימים עליו ורוצים בו. מכאן יתרון הנוסף של טיולי תמריץ : הם מתאימים ומספקים את כולם.

חוויה ייחודית ובלתי נשכחת

החשוב בטיולי תמריץ הוא שהעובדים ילכו עם החוויה המוצלחת לתקופה ארוכה. טיולי התמריץ עבור המשתתפים בהם הם משהו בלתי נשכח. סוג של חוויה שתיצרב במוחם לתקופה ארוכה גם אחרי שהטיול הסתיים. בכך יש להם ערך מוסף המחזק את העובדים ומניע אותם לתקופות ארוכות גם אחרי שהטיול מסתיים . הם יזכרו את החוויה המדהימה בהמשך והיא תספק להם כוח להתמודד עם לחצים בעבודה ועם פרויקטים מורכבים. רק עצם המחשבה שהעובדים יזכו לטיול נוסף ,דומה לזה בהמשך יהווה מעין "ערובה" שהעובדים יישמרו על המעורבות לאורך השנה , הפריון יגדל והם ימתינו בכליון עיניים לנופש הבא

 ומה היעדים אשר יכולים לאפשר נופש חברה, טיול תמריץ מפנק לעובדים , כזה שייצרב בתודעתם, ברחבי העולם?

אז חשוב לתכנן מסלולים מותאמים ומדוייקים לכל ארגון וחברה ברחבי העולם.

חובה להיות בעלי קשרים מצויינים ושיתופי פעולה עם ספקים מקומיים מובילים ואיכותיים בכל יעד. בין היעדים המוצלחים לטיולי הם אלו אשר נמצאים במרכז ודרום אמריקה, אפריקה, המזרח הרחוק וגם מגוון יעדים קרובים באירופה.

בין היעדים שלנו לטיולי תמריץ ניתן למצוא את קוסטה ריקה האקזוטית, ברזיל החושנית, קובה והתרבות הייחודית שלה, וייטנאם וקמבודיה, איי הפיליפינים , סרי לנקה אשר באופן טבעי משתלבת עם נופש מפנק באיים המלדיביים. באפריקה ניתן לנפוש בטנזניה, זנזיבר ואיי סיישל. היעדים שנוספו על המפה לאחרונה הם מרוקו המיוחדת והצבעונית, דובאי ואבו דאבי הנוצצות ומפנקות, בחריין הקסומה והשכנה שלנו ממזרח, ירדן.

אם תרצו יעדים קרובים יותר לישראל נשמח לארח אתכם באחד מהריזורטים המפנקים באיי יוון, נופש מפנק באתונה , סופשבוע מיוחד ברומא. אם תרצו לשלב פעילויות ומשחקים בטבע נשמח להתאים לכם את מונטנגרו הירוקה, טיול ג'יפים באלבניה המתעוררת והמדינות השכנות בחבל הבלקן, קוסובו ומקדוניה.

פירוט של היעדים והאפשרויות תוכלו למצוא באתר הבית שלנוwww.yeadimtours.com

מחפשים יעד שמשלב תרבות ואוכל? נשמח לארח אתכם בגאורגיה הירוקה , עם בתי מלון מפנקים , נופים ייחודיים ואוכל טעים עם הכנסת אורחים מפנקת.

כמובן שאם תרצו לשלב נופש בארץ תשמחו לדעת כי אנו מציעים מגוון של מסלולים ומקומות מעניינים באזור ירושלים , בנגב המערבי, הנגב המזרחי דרום וצפון הארץ וכל זה בשילוב של אתרי לינה מפנקים או טיולי יום עם פעילויות גיבוש מפנקות.

אז אין לכם מה להתלבט בכלל!!אתם צריכים להגדיר את התקציב והמטרות העיקריות של הנופש ואנחנו ביחד אתכם נתאים בצורה אופטימלית את הנופש . לפרטים נוספים צרו קשר בדוא"ל [email protected]