גולשים לארגום ביי

פרטים ותיאור כללי

סרי לנקה מפורסמת בין היתר בזכות חופי הגלישה המרהיבים בתחומה אשר מתאימים לכל רמת גולש. יש חופים עם גלים המתאימים למתחילים אשר יוכלו ללמוד את צעדיהם הראשונים בעולם הגלישה ובמים הרדודים נצפה בקיפודי הים  אשר הופכים את חווית הגלישה למאתגרת ביותר-הגולשים האמיתיים יודעים למה הכוונה. בטיולינו זה נשלב ביקור באי הקסום עם חווית הגלישה

  • קולומבו- סיור פנורמי בעיר
  • נגומבו- סיור בעיירת הדייגים
  • פינוואלה- ביקור בבית היתומים לפילים
  • ארגום ביי- גלישה ובילויים בעיירת החוף התוססת בצד המזרחי

מסלול ולוח זמנים

ניתן להתאמה אישית

יום 1 –שדה תעופה-נגומבו.

ברוכים הבאים לסרי לנקה. עם הנחיתה יקבל את פניכם הנציג המקומי שלנו ולאחר הכרות קצרה  תתחילו בחוויית הטיול בסרי לנקה להכרת נפלאות האי הקסום.

בקרו תחושו ותגלו. תרגישו את החיים המיוחדים בסרי לנקה המושפעים מהיופי הקסום  של האי ותחוו טיול מדהים. נטייל בחופים זהובים של סרי לנקה, נלמד על ההסטוריה העשירה הטבע הפראי והאווירה המיוחדת השוררת באי.

העברה לנגומבו הקרובה. נגומבו הינה בחירה מצויינת  לשהות של מספר ימים סביב לחופים מוזהבים. המגוון הרב של פאבים, מסעדות ואפשרויות ארוח הופכות את העיר לאפשרות טובה להנאה מחופים איכותיים וחיי לילה תוססים.

לילה בנגומבו.

יום 2-נגומבו-פינוואלה-ארגום ביי

לאחר ארוחת הבוקר נעזוב את המלון ונסע לכיוון ארגוםביי. בדרך נבקר בבית יתומים לפילים בפינוואלה. בית יתומים זה הממוקם 13 קמ צפונית מערבית לקיגלה לכיוון קנדי הינו נקודת חובה לביקור למגיעים לאזור. נוכל להאכיל פילים ולשמוע את הסיפור המרתק על החווה והתפתחותה. חוויה מדהימה בסרי לנקה.

נמשיך בנסיעה לכיוון ארגום ביי.ארגום ביי  מהווה אטרקציה מרכזית לכל חובבי הגלישה המגיעים לחוף המזרחי בסרי לנקה .אזור זה אהוב במיוחד על הגולשים בגלל הגלים שבו החופים המושלמים מגוון בתי המלון והמסעדות אשר הופכות אותו לאזור תוסס.

לילה בארגום ביי.

יום 3- ארגום ביי

לאחר ארוחת הבוקר במלון לפנינו יום שלם לגלישה והנאה בחופים.

לילה בארגום ביי.

יום 4 –ארגום ביי 

לאחר ארוחת הבוקר במלון לפנינו יום שלם לגלישה והנאה בחופים.

לילה במלון בארגום ביי..

הטיול מלווה במדריך מקומי דובר אנגלית מצוות YEADIM 

יום 5- ארגום ביי-קוהנה-ארגום ביי.

לאחר ארוחת הבוקר נמשיך בדרכינו לקומנה. בדרך נחווה ספארי בגיפ  בפארק הלאומי קומנה.

פארק זה בסרי לנקה מפורסם הודות לבעלי הכנף הרבים שבתחומו אשר נעים להקות להקות בתקופת הנדידה ומספקות מחזה מרהיב.הפארק ממוקם 391 קמ דרומית מזרחית לקולומבו על קו החוף של סרי לנקה. הפארק צמוד לפארק הלאומי יאלה ובעבר אף היה מוכר כחלק המזרחי של פארק יאלה. בשנת 2006 הפארק שינה את שמו ונקרא עד היום פארק לאומי קומנה.

לילה במלון באזור ארגום ביי.

יום 6 ארגום ביי-קולומבו

לאחר ארוחת הבוקר נחל בנסיעה הארוכה חזרה לקולומבו.

עם ההגעה לקולומבו נצא לטיול פנורמי מרהיב בעיר. קולומבו, עיר הבירה של סרי לנקה, הינה בעלת היסטוריה עתיקת יומין כעיר נמל בדרכי המסחר בין המערב למזרח ואשר נשלטה בעברה על ידי הפורטוגלים, הולנדים ובריטיים. סימני השלטון השונים ניכרים היטב בסגנון הבניה  העירונית, אשר מאופיין בתערובת של בניה בסגנון קולוניאלי ורבי קומות מודרניים. המוזיאון הלאומי של קולומבו ,המוקדש להיסטוריית סרי לנקה, גובל בין הפארק הענק ויהרמדוי לבין פסל הבודהה הענק.

לילה בקולומבו

יום 7-קולומבו –שדה התעופה 

בבוקר לאחר ארוחת הבוקר בהתאם לשעת הטיסה העברה לשדה התעופה לטיסת חזור.

מלאי חוויות חוזרים ארצה וכבר מחכים לטיול הבא.

מה אוכלים בטיול? האם יש מסלולים מאתגרים ? לאיזה גילאים הטיול מתאים ?

יש לך שאלה לגבי גולשים לארגום ביי?

אנו יודעים שכשמתכננים לטייל בחו"ל צצות הרבה שאלות, בשביל זה אנחנו כאן!
רוצה שנחזור אלייך לפרטים נוספים ?

אולי יעניין אתכם

מטע התה בהודו

המיטב של קרלה

טיול  בדרום הודו הוא טבילה בשפע של נופים ותרבויות אמונות ופולחנים דתיים ורומנטיקה ואקזוטיקה של חיי היום יום.  מדינת קראלה אחת מהמדינות היפות בהודו טובלת

קרא עוד »
טיול לסרי לנקה

סרי לנקה טיול מאורגן

טיול מאורגן לסרי לנקה לוקח אותנו בין נופים פראיים, תרבויות עתיקות ומרתקות, אתרי מורשת עולמיים, מטעי תה מהמפורסמים בעולם ונגלה את הקסם של המדינה האקזוטית

קרא עוד »

סרי לנקה הקלאסית

הטיול קלאסי לסרי לנקה מאפשר לנו לחוות  את המיטב שיש לאי המדהים הזה להציע: מקדשים מפוארים, אתרים היסטוריים, נופים עוצרי נשימה, חופים פראיים ומגוון בעלי

קרא עוד »

יעדים מומלצים