טיול מאורגן לדובאי אבו דאבי והאמירויות

פרטים ותיאור כללי

הטיול המאורגן לדובאי, אבו דאבי ואמירויות מאפשר לכם להכיר את הזוהר, העושר, האדריכלות המפוארת, "יצירת יש מאין", ואת אורח החיים הייחודי באיחוד האמירויות הערביות, הכולל 7 אמירויות.
לרובינו איחוד האמירויות זה דובאי על קו הרקיע המרשים שלה, איים מלאכותיים, בניינים מרשימים, קניונים ומרכזי קניות ענקיים. בטיול זה נכיר גם את בירת האמירויות, אבו דאבי, העשירה במרבצי נפט ואשר מיתגה את עצמה כיעד תרבותי יוקרתי. נכיר את שארג'ה בירתה התרבותית של האמירויות, נסייר בנווה המדבר של אל עין המיועד לעשירים שבתושבי האמירויות, נגיע לחופים המרהיבים של פוג'ירה וכפרי הדייגים ונטייל במדבריות החול האינסופיות עם הדיונות האדומות והשקיעה המרהיבה, וכמובן שלא נפסח על האתרים המרכזיים של דובאי.
לפניכם הטיול הגאוגרפי והתרבותי העשיר והמקיף באיחוד האמירויות.

באים איתנו?

מספר סיבות טובות להצטרף אלינו לטיול:

 קבוצת מטיילים קטנה
 טיסות סדירות ישירות
 סיור בדובאי החדשה והעתיקה כולל: הגן המופלא, המסגרת של דובאי, שוק התבלינים, שוק הזהב, מרכז התרבות, הכפר הגלובאלי, שוק ג'ומיירה
 תערוכת האקספו דובאי 2020
 שייט בסירת דאו כולל ארוחת ערב
 טיול ג'יפים במדבר כולל מופע וארוחת ערב במדבר
 תצפית מהבורג' חליפה
 הגלגל הענק AIN DUBAI
 אבו דאבי – מסגד שייח זאיד, מוזיאון הלובר, הארמון הנשיאותי והאי יאס
 שארג'ה – בירת התרבות של האמירויות
 אי הדקלים – האי המלאכותי הגדול בעולם
 תצפית מאי הדקלים – THE PALM VIEW
 מפרץ פוג'ירה

מסלול ולוח זמנים

ניתן להתאמה אישית

 

עיקרי המסלול – הטיול המקיף לדובאי אבו דאבי והאמירויות

  • סיור בדובאי העתיקה
  • סיור בדובאי החדשה
  • תצפית בורג' אל ח'ליפה
  • בורג אל ערב
  • הכפר הגלובלי
  • תערוכת אקספו 2020
  • תצפית מאי הדקלים – תצפית פאלם
  • שייט במפרץ דובאי
  • גן הפרחים
  • אי הדקלים
  • סיור פנוראמי באבו דאבי
  • האי יאס
  • המסגרת של דובאי
  • ארמון האמירויות
  • הגלגל הענק של דובאי
  • מסגד שייח זאיד
  • האי יאס
  • אל עין –נווה המדבר העיר הרביעית בגודלה באמירויות
  • שארג'ה – בירת התרבות של האמירויות
  • טיול ג'יפים בדיונות כולל ארוחת ערב מסורתית(חפלה).

יום 1-  תל אביב – דובאי – שייט במרינה והמסגרת של דובאי

נצא בטיסת בוקר מתל אביב לדובאי (כשלוש וחצי שעות). עם הנחיתה ולאחר מעבר ביקורת דרכונים, איסוף מזוודות ומפגש עם המלווים המקומיים נצא לסיור ראשוני – סיור פנורמי במטרופולין המרהיב והתוסס של דובאי: נסיעה בשדרות שייח' זייד כשברקע המגדלים של העיר.
לאחר סיור קצר נגיע לתחנה הראשונה שלנו "מסגרת דובאי". האתר המרשים "המסגרת" מורכב משני מגדלים אנכיים בגובה 150 מטרים המחוברים על ידי גשר באורך של 100 מטרים והוא ללא ספק גולת הכותרת של קו הרקיע של דובאי. הגשר מקשר בין 2 מיצגים מרתקים המספרים את סיפורה של העיר, בכניסה מייצג המספר את ראשיתה של העיר דובאי ככפר דייגים קטן על גדתו החולית של נהר דובאי, וביציאה את חזון דובאי כעיר העתיד. ללא ספק פתיח מרשים לסיור בן שבוע באמירויות. משם נגיע למלון להתארגנות והחלפת בגדים ונצא לשייט לילי במרינה של דובאי. לאחר שנתרשם מהמרינה המוארת והתוססת נעלה על סירת עץ מסורתית (סירת דאו) ונהנה מאורחת ערב בשייט לצלילי מוסיקה, כשברקע קו מגדלי הנוף המרשימים של דובאי במופע אורות מרהיב. בסיום השייט נחזור לבית המלון.

יום 2 – דובאי העתיקה – השווקים – מרכז התרבות – אי הדקל – הבורג' חליפה ומופע המזרקות

היום נצא לדובאי העתיקה, אזור הקריק (נהר דובאי) והמפרץ המרכזי, המקום שממנו התפתחה וגדלה העיר, מנמל דייגים קטן בלב החוף המדברי השומם והחולי על שפת המפרץ הפרסי, לפאר היצירה ואחת הערים התוססות, המרהיבות והייחודיות בעולם, ונעבור באטרקציות המרכזיות של דובאי הנמצאות באזור זה.
הסיור שלנו יתחיל בשכונת אל בסטקיה העתיקה, כאן בין הסמטאות המרכזיות הכל התחיל… בהמשך נגלוש אל שוק "אל כביר" (הגדול), בו נלמד ונכיר לעומק את ההיסטוריה והתרבות המקומית שלאורך השנים נתמכת בעבודה זרה, נוכל לפגוש כאן אנשים מכל העולם: הודים, פקיסטניים, אפגנים ועוד סוחרים ממדינות שונות. בהמשך נעלה על מוניות המים המקומיות, הנקראות "אבראס", ונצא להפלגה על נהר דובאי (קריק), אל צידה השני של העיר. במהלך השייט נהנה מהנוף המרהיב, התוסס והססגוני של העיר, ובסיומו נגיע אל הרובע העתיק דיירה, אזור השוק המרכזי ומרכז הקניות המקומי העממי. ניכנס בין הסמטאות הצרות ובין דוכני הרוכלים ב"שוק אלעארין" (התבלינים) הריחני, שוק הזהב הנוצץ, שוק המשי והבדים הצבעוני ושוק אל שבקה בו תוכלו למצוא הכל מכל… השיטוט בשווקים כאילו לקוח מהאגדות… המראות, הצבעים, הריחות והמגוון המרהיב ויוצא הדופן. לקראת צהריים נבקר במרכז המורשת המקומית של דובאי ונלמד על מנהגי המקומיים ואורח החיים שלהם בשילוב ארוחת צהריים אופיינית לבני המקום.
אחר הצהריים נכיר את אי הדקל המלאכותי "גו'מיירה", שלא אחת מוגדר כפלא השמיני של העולם. בהמשך היום נסייר באזור הדאון טאון של דובאי. אזור של גורדי שחקים עצומים ומגדלים ייחודיים עם עיצוב ארכיטקטוני יוצא דופן המקיף מתחמי מגורים, אזורי מסחר, בתי מלון, בילויים ועוד.
כמובן שנקדיש זמן לביקור בקניון דובאי, אחד מהקניונים הגדולים ביותר בעולם, ללא ספק פאר היצירה עם עיצוב מיוחד ויוצא דופן. בקניון נראה את האקווריום הגדול ובו מגוון של בעלי חיים ימיים כולל עשרות כרישים ובעלי חוליות. נעלה לתצפית על העיר בשקיעה ממגדל בורג' ח'ליפה מהקומה ה-124, נאפשר זמן לשיטוט בקניון לטעום מהאווירה של 1200 החנויות שבו, ולעת ערב נצפה במופע המזרקות המרקדות באגם למרגלות הבורג' חליפה.
נקנח בארוחת ערב ונחזור למלון.

יום 3- שארגה בירת התרבות האמירתית וטיול ג'יפים במדבר של דובאי

הבוקר נצא מדובאי לסיור בעיר העתיקה המכונה "בירת התרבות של האמירויות" העיר שארג'ה. העיר משלבת בין מסורתיות ואמונה דתית לצד השכלה, לימוד ודעת. תחילה נבקר בכיכר הקוראן או כיכר הספר, ואחר כך נמשיך לקורניש (טיילת), כשברקע התעלה הנושקת לנמל הדייגים הישן של שרג'ה. אחד היפים והצבעוניים שיש… ספינות דייג מעץ (דאו) פורקות את שלל הדגים ומציעות למכירה את השלל היקר והטרי, חוויה אותנטית רב חושית. בשוק המזון המרכזי הגדול, שוק מקורה ששופץ לאחרונה, נוכל למצוא עשרות דוכני בשר, דגים, פירות, ירקות, תבלינים, פירות יבשים, חלבה, בקלאוות ושאר מתוקים ומכל טוב של המוצרים המקומיים.
נמשיך לסיור מרתק במוזיאון תרבות האסלאם המרשים, הכולל בתוכו תצוגה מרשימה של אין ספור פרטים מראשית תקופת האסלאם ועד ימנו לרבות מטבעות, כתבי יד עתיקים, פפירוסים, כלי חרס, מתכת וחפצים נדירים, וכן את סיפורם של הוגי הדעות, החוקרים, המגלים והממציאים המוסלמים. את הסיור נסיים בסמטאות הציוריות של הרובע העתיק המשוחזר (משם התפתחה שארג'ה). נראה את סגנון הבנייה המקומי, חצרות משוחזרות ואפילו את השוק הכחול "שוק אל ארסה" המקורה ובו מזכרות ודברי אומנות.
אחר הצהריים נחזור לדובאי ונצא לחוויית ג'יפים בדיונות המדבריות. נצא אל מרחבי הדיונות האינסופיים, ניווט מדברי ותצלומי שקיעה מרהיבים בנופים עוצרי נשימה. לקראת ערב נתארח במאהל מדברי לארוחת ערב מסורתית עם ריקודי בטן וחפלה מסורתית – דרך מצויינת לסיים את היום. למי שירצה יתאפשר לצאת גם לסיור טרקטורונים קצר בחולות המדבר . באחר צהריים זה תחושו ללא ספק כמו לורנס איש ערב במדבר.
בערב חזרה למלון בדובאי

יום 4- דובאי – חוף ג'ומיירה – בורג' אל ערב – אקספו – הגלגל הענק AIN DUBAI – הכפר הגלובלי

הבוקר נשלים את הביקור בדובאי, כאשר נתמקד ברצועת החוף "חוף ג'ומיירה": נצטלם על רקע הבורג' אל ערב, מלון 7 כוכבים יחידי מסוגו בעולם, נבקר בשוק המקורה שלידו, ונעלה לתצפית החדשה על אי הדקלים ועל העיר דובאי ה"פאלם וייו". התחנה הבאה שלנו היא אחת האטרקציות המרכזיות: הגלגל הענק המכונה "העין של דובאי"Ain Dubai. . הגלגל מתנשא לגובה של כ-250 מטרים (כ – 80 קומות). המתקן כולל 48 תאים, כאשר כל תא מכיל עד 40 נוסעים, שנהנים מתצפית מטורפת ומרהיבה של 360° על קו הרקיע של דובאי, המרינה, רצועת החוף ג'ומיירה, בורג' ח'ליפה, בורג' אל-ערב וקו האופק של המפרץ. הסיבוב שיארך כ – 38 דקות הוא חוויה ענקית ומרגשת!
מכאן נמשיך למספר שעות לביקור בתערוכה מיוחדת וייחודית במינה תערוכת אקספו דובאי העולמית. בתערוכה הגרנדיוזית משתתפות כ- 190 מדינות מרחבי העולם, ומציגות טכנולוגיות חדשניות ופיתוחים שונים. מטרת התערוכה לעודד יצירתיות וחדשנות בעולם, כמו גם ליצור מפגשים וחיבורים עסקיים בין מדינות שונות וכך לפתח את הטכנולוגיה בעולם.
את היום נסיים בגלובל וילג' הכפר הגלובלי ובו ביתנים מכל העולם, שווקים, מופעי רחוב עם הרבה צבע ומגוון אפשרויות אוכל.
נחזור למלון בדובאי .

יום 5 – פוג'ירה ורכס הרי חג'אר

היום נצא בנסיעה מערבה לכיוון רכס הרי חג'אר. נעצור לביקור בכפרים אותנטיים, נסתובב בין השדות והבוסתנים הירוקים התלויים על רקע הרי הגרניט המצוקים, נשלב מסלולי הליכה קצרים בנאות מדבר עם מעיינות מים זכים, נסייר בסמטאות הכפרים ונלמד על אורחות החיים והמנהגים של המקומיים.
בהמשך נרד אל קו החוף המזרחי. לאורך מפרץ עומאן, מקום בו אחד מקווי החוף המבודדים והיפים ביותר בעולם. הפיורדים ולשונות המים הכחולים נושקים ומתנשאים בדרמטיות מהים במראה מרגש. את היום נסיים בשני אתרים מרתקים מסגד אל בידיה, המסגד המרשים העתיק ביותר באמירויות ובמצודת אל ראבי, המתנשאת בגאון מעל מפרץ חורפקאן, ממנו תצפית מרהיבה לכל עבר. את הלילה נעשה במלון מקסים על שפת מפרץ עומאן בואך הים הערבי, בסמוך לעיר פוג'ירה עיר ציורית הממוקמת על שפת המפרץ.
לינה באזור פוג'ירה.

יום 6 – נווה מדבר אל עין – שוק הגמלים – מוזיאון הארמון – מבצר ג'הליל

הבוקר נצא לעיר נווה המדבר אל עין. אל עין היא אחת מהערים העתיקות ביותר באיחוד האמירויות, מקום מושבם של השייחים, עיר מדבר מרהיבה, הממוקמת לרגלי ג'בל חאפיט על גבול עומאן. מסביב לעיר שרידים ארכיאולוגים רבים, והעיר מאופיינת בתרבות עשירה ובמסורות עתיקות. במשך אלפי שנים נווה המדבר של אל עין היה תחנת הספקה חשובה בדרכי הסחר העתיקות של חצי האי ערב. בין היתר המייחד את אל עין היא עובדה כי זה המקום היחיד בו יש יותר תושבים אמירתים מאשר תושבים זרים.
את הביקור נתחיל בשוק הגמלים, הגדול ביותר באיחוד האמירויות הערביות וללא ספק אחד המקומות החשובים בתרבות המקום. בשוק נמכרים גם עיזים, כבשים ובקר והוא נחשב לשוק המדברי, המקומי התוסס והמרהיב ביופיו. השוק הוא תחנה מצוינת לספוג מתרבות המקום, סגירת עסקאות, ויכוחים, שיחות חולין ומקומיים בשגרת היום יום שלהם. בשוק נוכל למצוא מכל הבא ליד… שם ללא ספק נרגיש את הכנסת האורחים הלבבית ושמחת החיים של הסוחרים המקומיים. נבקר במצודת ג'הילי, אחת הטירות הגדולות באל-עין והדוגמה הטובה ביותר לארכיטקטורה הצבאית הערבית האסלאמית במקום. נמשיך לביקור בארמון האמיר, שהוא עדות לתקופת שלטונו של השייח זאיד בן סולטאן אאל נהיאן באל עין. הארמון הוא גם מקום הולדתו של שייח' מוחמד בן זאיד אאל נהיאן, נסיך הכתר של אמירות אבו דאבי. לאחר מכן נצא אל ג’בל חאפט לתצפית מרהיבה המשקיפה על היופי המדהים של העיר אל-עין.
לינה באל עין.

יום 7 –אבו דאבי – המסגד הגדול – הארמון הנשיאותי – האי יאס – עולם הפרארי – הטיילת – הלובר

הבוקר נצא בסיור לאבו דאבי הבירה. זוהי עיר הבירה של האמירויות, הלב הפוליטי של האמירויות, והיכן שההחלטות החשובות מתקבלות. "אבי האיילה" פרוש שמה של אבו דאבי ומדובר בעיר עם מגוון של מבני תרבות, מוזיאונים, מסגדים מרשימים, מלונות פאר וסגנון אדריכלי ייחודי. במסגרת הסיור בעיר נבקר במסגד הגדול והמרהיב "שייח זאיד", ומשם נמשיך לסיור פנורמי על קו גורדי השחקים של אבו דאבי, ממרכז העיר דרך מסגדים וגורדי שחקים בוהקים ועד הטיילת של אבו דאבי. לאחר מכן נעבור להתרשם מהלובר של אבו דאבי – שלוחה של הלובר בצרפת – הבנוי בצורה מעוררת השראה, ונבקר בארמון האמירויות המפואר וב (?)ארמון הנשיאות של יורש העצר מוחמד בן זאיד. את היום נסיים בביקור באי יאס הצבעוני, במרינה ובמרכזי הקניות, כולל אופציה לבקר בעולם הפרארי, ועוד.
בסיום הביקור באבו דאבי נחזור לבית המלון בדובאי.

יום 8- דובאי – גן הפרחים – תל אביב

בוקר אחרון באמירויות יוקדש לביקור בגן הפרחים המפורסם של דובאי המירקל גרדן. זהו גן הפרחים הגדול בעולם עם מעל ל-50 מיליון פרחים ואינסוף עיצובים של צורות צמחים. התצוגות השונות כוללות מיליוני פרחים שיוצרים צורות ודגמים שונים הלקוחים מעולם האגדות והתרבות.
העברה לשדה התעופה לטיסה חזרה מדובאי לתל אביב.

הערות

סדר הימים ,הביקורים באתרים ובתי המלון עלולים להשתנות עד למועד יציאת הסיור.
התשלום בשקלים בשער המרה גבוה לפי הנהוג בחברות התעופה בהתאם ליום התשלום

דמי הרשמה:
ההרשמה באמצעות טופס הרשמה בצירוף צילום דרכון עדכני ובתשלום דמי רישום בסך 150$ שלא יוחזרו ושיועברו לנותני שירותים בחו"ל על מנת להבטיח את מקומכם בטיול. יתרת התשלום תוסדר לא יאוחר מחודש לפני מועד יציאת הטיול – תינתן אפשרות לשלושה תשלומים חודשיים שווים (החל מחודש לפני היציאה). ניתן לשלם במזומן (בהתאם לחוק המזומן), העברות בנקאיות, המחאות ללא ריבית.

תנאי ביטול:
הרשמה באמצעות טופס הרשמה ובתשלום דמי רישום ע"ס 150$ שלא יוחזרו.
21-30 ימים לפני תאריך היציאה יחויב סכום של 30% מעלות הטיול.
21-14 ימים לפני תאריך היציאה יחויב סכום של 70% מעלות הטיול.
14 ימים לפני תאריך היציאה ועד למועד היציאה יחויב סכום של 100% מעלות הטיול..
למען הסר ספק מרגע ביצוע הכרטוס יחולו דמי ביטול מלאים על עלות הכרטיס ( בכפוף למדיניות חברת התעופה).

במקרים בהם נרכוש שירותי תיירות לרבות כרטיסי טיסה זמן רב לפני מועד היציאה, אנו שומרים את הזכות, להתאים ואף להקדים את מועדי התשלומים כך שיכסו את השירותים שיירכשו. מומלץ: כבר בעת ההרשמה לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל הכולל אפשרות לכיסוי דמי הביטול (ע"פ תנאי הפוליסה).

לידיעתכם !!!: הטיול המאורגן מורכב ממספר שירותים וביניהם שירותי טיסה המתחילים ומסתיימים בישראל וכן שירותי תיירות שונים כגון טיסות פנים, כניסות לאתרים, הסעות, ובתי מלון אשר כולם מתחילים ומסתיימים מחוץ לישראל. דמי הביטול החלים על שירותים המתחילים ומסתיימים מחוץ למדינת לישראל הינם במסגרת תנאי הספקים השונים במדינות היעד.
שירות הטיסה המתחיל ומסתיים בישראל הינו השירות היחיד הניתן להחילו במסגרת החוק הישראלי לרבות חוק ותקנות הגנת הצרכן לעסקת מכר מרחוק כולל הרחבת החוק לאזרחים וותיקים.

מדיניות ביטולים בתקופת קורונה :

בשל המצב הרגיש בעקבות התפרצות נגיף קורונה בעולם, החזר מלא על התשלומים במקרים הבאים:
ביטול בעקבות התפרצות קורונה במדינה המלווה באזהרה של משרד הבריאות ומחייבת בידוד של יותר מ 72 שעות בחזרה מהיעד.
במידה ונתב"ג יהיה סגור לטיסות יוצאות ונכנסות בעקבות סגר בישראל (סגר שבמהלכו נתב"ג יישאר פתוח לטיסות הטיול יצא כמתוכנן).
מטייל שחברות הביטוח מסרבות לבטח את המטייל לטיול. הודעה זאת תקפה עד 31 ימים לפני הנסיעה ומחובתו של המטייל לבדוק זאת מראש ולהביא אישור סירוב מחברות הביטוח.
יתכן כי סדר הביקורים והסיורים ישתנה בהתאם לאילוצי הקורונה.

משרד הבריאות תעופה בזמן קורונה

 

מה אוכלים בטיול? האם יש מסלולים מאתגרים ? לאיזה גילאים הטיול מתאים ?

יש לך שאלה לגבי טיול מאורגן לדובאי אבו דאבי והאמירויות?

אנו יודעים שכשמתכננים לטייל בחו"ל צצות הרבה שאלות, בשביל זה אנחנו כאן!
רוצה שנחזור אלייך לפרטים נוספים ?

אולי יעניין אתכם

טיול מאורגן לירדן

ההיסטוריה העברית והישראלית שזורה בשטח של מדינת ירדן. לכל מקום יש משמעות. על קצה מזלג- הר ההר (ג'אבל אהרון), הר נבו, רות המואביה, מעבר הירדן

קרא עוד »
טיול יום לפטרה

יום טיול לפטרה

אין לכם הרבה זמן אבל לא רוצים לפספס את מה שיש לפטרה להציע ? נמצאים בחופשה באילת ורוצים לבקר באחד משבעת פלאי תבל? העיר הנבטית

קרא עוד »

בעקבות היין הנבטי

מי מאתנו לא אוהב לשתות יין איכותי? ומה דעתכם להכיר את החקלאות האורגנית בדרום? ומה דעתכם על שילוב יין וחקלאות והכרות עם התרבות הנבטית העתיקה

קרא עוד »

טיול משפחות האי יאס

חופשה באי יאס באבו דאבי, כשלוש שעות טיסה מתל אביב, הוא המקום המושלם לחופשה משפחתית. עם הנחיתה באבו דאבי מרחק דקות נסיעה ספורות תגיעו ל"עולם

קרא עוד »

יעדים מומלצים